Podravka i Istraturist partneri su u stvaranju novog imidža Umaga koji ce ga prikazati kao prepoznatljivo mjesto za odmor, rekreaciju i zabavu, istaknuli su danas u Zagrebu na konferenciji za novinare Zdravko Šestak, predsjednik Uprave Podravke, i Gordana Tomicic, predsjednica Uprave Istraturista.
Želja je da Umag bude destinacija u kojoj ce svatko pronaci sadržaj za sebe, a novi slogan grada bit ce - Umag: 1st point of Istra.
Šestak smatra da se suradnja Podravke i Istraturista treba proširiti te da Podravka treba podržati projekte koji ce oživjeti grad u kojem ima svoju tvornicu i gdje ce znacajan dio prihoda realizirati u turizmu.
- U Umagu smo postali poznati zahvaljujuci i ATP-u, no Podravka ima još mnogo toga što može ponuditi, posebice što se tice gastronomije, rekao je Šestak.
Tomicic je naglasila da je moto i imperativ Istraturista svake godine nuditi nešto novo i kvalitetno te da Umag ima bogatu ponudu, pocevši od vrhunskih hotela do 22 vinara i klastera s 40 maslinara. Istaknula je da je suradnja dvije tvrtke u stvaranju novog imidža Umaga daljnji iskorak u njihovom partnerstvu.
Nije otkrila koliko ce Istraturist uložiti u taj projekt, dok je Šestak istaknuo da Podravka u Umag investira nekoliko milijuna kuna kroz sponzorstva teniskog turnira i ostale marketinške aktivnosti.
Na konferenciji je naglašeno da mnogobrojne aktivnosti koje ocekuju posjetitelje Umaga pocinju 17. srpnja i traju do kraja kolovoza. U tom razdoblju bit ce održani razni zabavni sadržaji, festival Fino&vino, koncerti i ostale manifestacije.