Uljanik promovira Pulu turističkim atrakcijama

Surfanje uz pomoć Uljanikovog krana
Surfanje uz pomoć Uljanikovog krana

Red Bull Media House proteklog je rujna u brodogradilištu Uljanik četiri dana snimao spot o wakeboardingu, čiji je glavni protagonist bio 26-godišnji Nijemac Dominik Gührs, višestruki njemački i europski prvak te svjetski vicešampion u ovom atraktivnom sportu koji kombinira skijanje na vodi i surferske tehnike. Za tu su prigodu u moru unutar Uljanikovih zidina, ispred Svjetlećih divova kao kulisa, bili postavljeni kontejneri koje je  Gührs, surfajući privezan sajlom za arsenalov kran, preskakao,  izvodeći pritom različite akrobacije. Osim njega, u spotu su sudjelovali i svjetski wakeboarderi Felix Georgii i Dominik Hernler.

Na pitanje kako je uopće došlo do ideje da se spot snima u brodogradilištu, iz Uljanika odgovaraju da je svjetski poznat wakeboarding trojac Dominik Gührs, Felix Georgii i Dominik Hernler lani zamislio kružni wake park u čijem bi središtu bio veliki kran.

- Uz dizalicu s 40 metara dugim kranom, koji služi kao "prijevozno sredstvo vozača", ovakav park je jedinstvena pojava u svijetu, a osim što su ga sami dizajnirali i izgradili, naposljetku su na njemu pokazali i svoje vještine. Najzanimljivija od svih prepreka u njihovom parku bio je 'leteći kontejner', koji je omogućio da park isprobaju kako u vodi, tako i u zraku. Pronaći pravu lokacija bilo je skoro pa nemoguće. Nakon što su obišli luke Hamburga, Rotterdama i Istanbula, dobitnu kombinaciju su pronašli u Uljaniku, a na tu ideju su ih namamile upravo naše svjetleće dizalice. Naime, putem snimaka svjetlećih dizalica koje su objavljene u medijima prepoznali su Uljanik kao potencijalnu wakeboarding destinaciju te je projekt uspješno realiziran, napominje Reanna Brajković, voditeljica korporativnih komunikacija Uljanik grupe.

Dodaje da Uljanik grupa putem ovakvih projekata želi, uz korištenje vlastitih resursa, promovirati kako samo brodogradilište, tako i svoj grad i regiju.

- Mjesec dana prije samog snimanja počela je izgradnja pulskog wakeboard igrališta, a koliko je komplicirana bila sama izgradnja parka govori i činjenica da je ekipa Red Bulla napravila kratki film o njegovom nastajanju. Također, nakon što su snimljena oba spota, izrađen je i promotivni video o Puli te su svi uradci obišli svijet u rekordnom roku.

Na pitanje hoće li Uljanik nastaviti suradnju s ovim, ali i drugim sportašima koji na ovakav način promoviraju ne samo arsenal, nego i Pulu, odgovara da je Uljanik svakako otvoren za ovakav način suradnje.

- Uljanik raspolaže raznim resursima koji mogu na kreativan i atraktivan način promovirati ne samo brodogradilište, nego i grad.

Naravno, naš je primarni fokus na izgradnji brodova, motora i ostale brodske opreme, te je suradnju moguće ostvariti samo uz uvjet da redovan rad u brodogradilištu "ne pati" te se obavlja bez zastoja i prepreka, veli Brajković.

U Gradu Puli ističu da je, osim same promocije, ovaj sportski projekt na jedinstven način uspio uklopiti industrijsko nasljeđe grada i moderan te turistima privlačan događaj kojim se oblikuje nova turistička ponuda na gradskoj obali.

"Nakon što je u Rovinju održan Red Bull Air Race, a na Brijunima Adventure Race, Red Bull je po treći put za suradnju i promociju adrenalinskih sportova u svijetu odabrao upravo Istru. I upravo zbog dobre suradnje, uspješnih rezultata i široke popraćenosti spomenutih događanja, to bi se moglo ostvarivati i u budućnosti", napominju iz Grada.

Brodogradilište u centru grada može biti turistička atrakcija

Uljanik i Pula su prije snimanja spota doživjeli veliku svjetsku promociju postavljanjem Svjetlećih divova koji su na Youtube i Vimeo kanalima pogledani više od 40 tisuća puta.

- Članak o Svjetlećim divovima objavljen je u svim relevantnim tiskanim izdanjima i na onlineu, između ostalih, u Domusu, Lightingu, Dezeenu, Designboomu, Quartzu, Huffington Postu, La Repubblici… Vijest je objavljena u Europi, Australiji, Aziji, Africi i Sjevernoj i Južnoj Americi, u više od 50 zemalja svijeta, što je odlična promocija našeg brodogradilišta, grada Pule i Istarske županije, veli Brajković. Napominje da nigdje u svijetu još nisu osvijetljene dizalice u brodogradilištu koje u Uljaniku funkcioniraju poput svjetlosne instalacije.

- Pula je više od Arene, Augustovog hrama ili Zlatnih vrata te se pokazalo da i industrija, brodogradilište u centru, koje je obilježilo ovaj grad, može biti turistička atrakcija. Nakon realizacije projekta i osvjetljenja dizalica, za Pulu se putem raznih medija čulo u svjetskim metropolama u kojima je ovakva praksa već uobičajena te su dizalice postale i turistički primamljiva atrakcija, smatraju u Uljaniku. (Mirjana VERMEZOVIĆ IVANOVIĆ)


Podijeli: Facebook Twiter