U okviru otvorenog postupka javne nabave s ciljem sklapanja okvirnog sporazuma za gradnju četiri ro-ro putnička broda kapaciteta 600 putnika i 145 vozila, državnom brodaru Jadrolinija, s procijenjenom vrijednosti predmeta nabave u iznosu od 32 milijuna eura, pristiglo je 8 ponuda.
Najpovoljnijom se, prema zapisniku s otvaranja ponuda, može ocijeniti ona Brodosplita, brodogradilišta specijalnih objekata, koja iznosi 28,5 milijuna eura.
Druga je ponuda riječke Kvarner plastike, zajedno s tvrtkom Propeler i Studio 360, s iznosom od 30 milijuna eura. Slijedi Dalmont iz Kraljevice s 31,6 milijuna eura, Uljanik s 32 milijuna eura, "3. maj" s 33 milijuna eura, dok je srpski Shipyard Bomex 4M ponudio 33,5 milijuna eura. Brodogradilište Leda Korčula dalo je ponudu na 34,6 milijuna eura, a najskuplji je Brodotrogir sa čak 43 milijuna eura.
S obzirom na to da cijena nije jedini kriterij, izbor tvrtke koja će graditi putničke brodove za Jadroliniju ovisit će i o roku isporuke. Konačan izbor najbolje ponude ovisit će, dakle, o zbroju bodova po dva kriterija: cijeni i roku isporuke brodova.
Daleko najbržu gradnju Jadroliniji je ponudio pulski Uljanik koji je prvi brod spreman isporučiti za samo 208 dana, Brodotrogiru treba 360, a "3. maju" treba čak 413 dana. Splitskom Brodosplitu, BSO za prvi brod treba 360 dana, Leda Korčula je dala rok od 398 dana, Shipyard Bomex 4M čak 539, kraljevički Dalmont 290, a Kvarner plastika 337 dana.
Najkraći rok za gradnju sva četiri ro-ro putnička broda dao je pulski Uljanik, a radi se o 317 dana, za razliku od "3. maja" kojem je za isti posao potrebno 1.260 dana! (R. FRANK/Novi list)