Ulaganje u recepciju porečke Marine skupo, ali neophodno

Zgrada recepcije marine sada je u skladu sa očekivanim standardima (Elio VELAN)
Zgrada recepcije marine sada je u skladu sa očekivanim standardima (Elio VELAN)

Prije početka ovogodišnje turističke sezone u porečkoj Marini okončana je obnova zgrade recepcije. Radi se o radikalnom zahvatu na objektu u koji se dvadeset godina nije ulagalo. Tokom građevinskih radova i rušenja dijela zidova obnovljene su sve instalacije od električnih do kanalizacije i vodovodnih cijevi, izgrađen je novi sanitarni čvor za goste, ugrađene su nove telekomunikacijske instalacije, uvedene su bitne novine pa investitor, porečko poduzeće Usluga koji upravlja Marinom, tvrdi da su postojećom rekonstrukcijom stvoreni svi preduvjeti za pružanje najviših standarda usluge korisnicima marine.

Na pretposljednjoj sjednici gradskog vijeća oporbeni vijećnik Vladimir Sladonja (SDP) pitao je kako je moguće da uređenje recepcije u Marini ukupne površine 180 kvadratnih metara košta 2,7 milijuna kuna, odnosno 360.000 eura, odnosno 2.000 eura po kvadratnom metru. Ocijenio je da se radi o enormnom iznosu koji nema presedana.

Direktor Usluge Milan Laković odgovori je da su radovi izvedeni ne samo unutar postojećih gabarita građevine već i na kompletnom vanjskom dijelu objekta pa se na taj način funkcionalno povezao prostor recepcije i sanitarija za goste. Vrijednost izvršenih radova na površini od 309,9 kvadratnih metara, od čega 25 posto površine otpada na sanitarije, iznosi 2.348.447 kuna. Odnosno u rekonstrukciju je po kvadratnom metru uloženo 1.010 eura, objasnio je Laković iznoseći sasvim drugačije brojke od onih koje je priložio Sladonja.

Laković je vijećnicima naglasio da nije bilo riječi samo o površnom uređenju jer je objekt bio izrazito nefunkcionalan, komunikacijski neadekvatan i neprilagođen starijim osobama i osobama smanjene pokretljivosti. Fasada, zidne obloge, podovi i stropovi bili su u vidno lošem stanju pa je građevina nerijetko bila vlažnih zidova i podova, a krov je propuštao. Vanjski zid na jugozapadnoj strani objekta bio je ukopan te zbog nepostojanja drenaže voda je ulazila s obližnje padine direktno u objekt. Elektroinstalacije, vodovodne instalacije kao i ostala oprema objekta bile su dotrajale. Sustav grijanja i hlađenja je također bio zastario.

- Dio navedenih manjkavosti osjetili su i sami korisnici koji su već i prijašnjih godina ukazivali na brojne propuste na građevini i smanjenoj kvaliteti usluge koja nikako nije bila srazmjerna sa cijenom koju su plaćali i sa standardom koji prati ovaj turistički grad, zaključio je Laković. (E. VELAN)


Podijeli: Facebook Twiter