Maloprodajni lanac dm-drogerie markt Hrvatska u poslovnoj je godini 2013./2014., koja za tu tvrtku završava u rujnu, ostvario ukupan promet u iznosu od 1,97 milijardi kuna, što je porast od 0,48 posto, istaknuo je direktor dm-a Mirko Mrakužić na današnjoj konferenciji za novinare.
Neto dobit dm-a iznosit će nešto više od 70 milijuna kuna, što je 8 posto manje nego u prošloj poslovnoj godini. Mrakužić ističe da im ta dobit osigurava da i dalje mogu solidno poslovati i zadovoljavati potrebe kupaca i očekivanja vlasnika. Po podacima koje je iznio, dm je u protekloj poslovnoj godini investirao 39,7 milijuna kuna u otvaranje i modernizaciju prodavaonica te su otvorena 72 nova radna mjesta.
U sljedećoj poslovnoj godini cilj dm-a je poslovati u 160 prodavaonica i investirati dodatnih 50 milijuna kuna. Trenutno dm u Hrvatskoj zapošljava 1.295 djelatnika u 154 prodavaonice, koje ima u 60 gradova. Prosječna plaća u prodavaonicama iznosi 8.528 kuna neto, kazali su predstavnici dm-a napominjući kako je ta tvrtka petu godinu za redom proglašena najpoželjnijim poslodavcem u Hrvatskoj.
Po podacima dm-a, u ukupnom prometu tvrtke udio robne marke iznosio je 26 posto. Osvrćući se na suradnju s hrvatskim dobavljačima, predstavnici dm-a su istaknuli kako su, od ukupnog broja dobavljača, četvrtina hrvatski dobavljači s isključivo hrvatskim proizvodima. Podsjetili su i da je nedavno na natječaju dm-a "...jer najbolje dolazi iz prirode!" odabrano devet obiteljsko-poljoprivrednih gospodarstva čiji će se proizvodi naći na policama prodavaonica dm-a.
Istaknuli su također i da dm svoje obveze prema dobavljačima ispunjava u roku od 28 dana. Tvrtka dm u Hrvatskoj je osnovana 1994. godine, a prvu prodavaonicu je otvorila 1996. godine. Grupa dm u prošloj je poslovnoj godini godini ostvarila promet od 8,32 milijarde eura. Grupa je prisutna u 12 zemalja, ima nešto više od tri tisuće prodavaonica i zapošljava 52.063 djelatnika. (Hina)