Novigradska grupa Vervet snimala je proteklog tjedna u kinu u Novigradu spot za najavni singl s albuma «Dok plačeš i smiješ se», blues rock album s autorskim pjesmama na hrvatskom jeziku. Riječ je o pjesmi «Dobar dan» a zanimljivo u cijeloj priči jest što je većinu posla na snimanju spota kao i albuma odradila upravo novigradska ekipa. Više o tome govori nam frontman banda Denis Makin:
- Grupa Vervet je izvorno novigradska priča, te, iako band danas nije sastavljen isključivo od Novigrađana, cijela stvaralačka priča Verveta već niz godina funkcionira upravo zahvaljujući brojnim kvalitetnim novigradskim kreativcima. Nakon što su pjesme snimljene, shvatio sam da sve što mi treba imam upravo u svom gradu i želio sam iskoristiti do maksimuma to vrelo izuzetno kvalitetnih novigradskih kreativaca. Tako je primjerice Dragana Sapanjoš, međunarodno priznata umjetnica, a inače i moja dobra prijateljica još od osnovnoškolskih dana, velika kreativna snaga Novigrada, te s njom surađujem već niz godina u raznim projektima poput Parkfesta i drugog. Ona mi je bila prvi izbor pri stvaranju vizualne priče za prvi singl, tako da ona potpisuje režiju i scenarij spota, te je izradila sve potrebno za snimanje spota. Uz nju, spot su radili još snimatelj Danilo Caković Caki te fotograf Manuel Paljuh. Za šminku i frizure bile su zadužene Mirela Nicoletti i Karmen Debeljuh, a u spotu se uz članove benda pojavljuje u glumačkoj ulozi Željko Filipović, a valja spomenuti i Ceciliju Pavić koja je pomagala Dragani Sapanjoš u pripremi hrane koja je ujedno bila scenografija. Sve je snimano u prostoru novigradskog kina.
Spot će biti gotov za mjesec dana te će to ujedno biti i najavni singl za album. Prvo veliko koncertno predstavljanje albuma bit će 29. travnja u novigradskom kinu, te će na tom koncertu nastupiti i svi gosti koji su sudjelovali u snimanju albuma, kaže Denis Makin. Inače, grupa Vervet djeluje od 2002. godine, a danas, uz frontmana, pjevača i gitaristu Denisa Makina, koji je i autor svih pjesama, grupu čine još Dušan Prosen na hammondu, basistica Tea Tidić i bubnjar Marco Mattietti.
Više o konceptu spota rekla nam je umjetnica Dragana Sapanjoš:
- Spot je koncipiran kao "action painting" - članovi benda su pozvani na svečanu večeru koja zapravo predstavlja svakodnevnicu, svaki dan i svaku večer, a to je vezano za sam tekst pjesme "Dobar dan". Večeru, koja degenerira u neočekivano i koja svojevrsnom nesmotrenošću i slobodom stvara sliku na stolnjaku koji predstavlja slikarsko platno, koji na kraju spota, nakon svih zbivanja, kad se akteri maknu, postaje slika koja je nastala interakcijom članova benda s elementima njihove svakodnevnice, što je u ovom slučaju hrana. Htjela sam podcrtati važnost te uobičajene aktivnosti, koja kreće od samog preživljavanja do sklapanja velikih poslova i predivnih trenutaka druženja.
I sam je objed bio izrežiran - kromatski sam birala napitke, crtala hranu, birala umake, hrana na tanjurima sama za sebe funkcionira kao zasebna estetska cjelina, kao i slastice… kroz večeru, tragovi hrane, napitaka i cvijeća postaju boje kojima se oslikava stolnjak, koji je u konačnici to slikarsko platno koje i predstavlja priču prvog singla kao i benda Vervet.
Oslanjajući se na ideju "perbenizma" pedesetih godina, koji je usprkos vanjskoj uglađenosti skrivao prljave priče u stanovima, članovi benda odjeveni su u stilu toga doba, a i sama večera, koja kreće od uštogljenog i suhoparnog, čak suzdržanog druženja, pred kraj spota metaforički prikazuje interijer spomenutih kuća, kaže Sapanjoš. (B. ĆUSTIĆ JURAGA, snimio Manuel PALJUH)