Udružili se Algoritam, Profil i Mozaik

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

U suočavanju s teškoćama na tržištu prodaje knjiga, nakladnici Algoritam, Profil knjiga i Mozaik knjiga odlučili su udružiti svoju maloprodaju u jedinstveni knjižarski lanac koji će pod nazivom Algoritam-Profil-Mozaik (APM) imati 40 knjižara širom Hrvatske. 

Novoj će tvrtki to donijeti smanjenje troškova i bolji položaj kod dobavljača s kojima će sve uključene tvrtke riješiti sve dosadašnje obveze i uspostaviti suradnju na još boljoj razini, pojasnio je danas na konferenciji za novinare u zagrebačkom Hotelu Dubrovnik čelni čovjek Algoritma Neven Antičević. "U vrijeme obilježeno teškom gospodarskom krizom, koja dodatno smanjuje kupovnu moć hrvatske čitalačke publike, takav je potez bio poslovno logičan s ciljem maksimalizacije profita", kazao je Antičević. 

Uštede od spajanja Antičević procjenjuje na 18 milijuna kuna godišnje. Istaknuo je prednosti udruživanja i u nastupu prema kupcima, koji će tako biti pojačan uzajamnim komparativnim prednostima: integracija prodajnih mjesta znači veći izbor artikala - oko 150 tisuća - te višu kvalitetu usluga, na zajedničkih 9260 četvornih metara prodajnog prostora s ukupno 230 zaposlenih.

Profil i Mozaik već dvije godine surađuju u području maloprodaje knjiga, a pridruživanjem Algoritma zajedničkom lancu stvorit će vodeću grupaciju u Hrvatskoj na tom području.

Tri će izdavačke kuće zadržati svoju neovisnost, pa tako Neven Antičević ostaje na čelu Algoritma, Daniel Žderić Profila, a Bojan Vidmar Mozaika knjiga. Predsjednik uprave nove zajedničke tvrtke Algoritam-Profil-Mozaik d.o.o. bit će dugogodišnji direktor Algoritma Branko Šoštarić, uz kojega će u Upravi APM-a biti Minela Barbarić i Nikica Micevski, dosadašnji direktori Profil Mozaika.

Kako je istaknuto, spajanje ne znači otkazivanje ugovora o radu zaposlenika. Također, nova je tvrtka otvorena za sve druge knjižare koji bi mogli biti zainteresirani za priduživanje, a osnivanje novoga društva neće značiti potpisivanje novih ugovora s dobavljačima.

APM uskoro planira pokrenuti i konceptualno potpuno novu web stranicu pod nazivom Imaginarij, a najavljuje i druge inovacije. (Hina)


Podijeli: Facebook Twiter