Udobnost i niska potrošnja

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Nakon više od 12 godina komercijalnog uspjeha i više od milijun prodanih vozila u 45 svjetskih država, Renault obnavlja Renault Master cija ce komercijalizacija zapoceti u lipnju 2010. godine.

Upecatljivi dizajn Novog Renault Mastera nagovještava nove stilske smjernice furgona Renault. Putnicka kabina nudi najveci broj prakticnih pretinaca na tržištu. Prilagodeni specificnim zahtjevima kupaca i opremi koju koriste u svakodnevnom radu, navedeni pretinci su istodobno ergonomicni i savršeno uklopljeni u dizajn kabine.

Novom Renault Masteru cilj je postati referenca u pogledu udobnosti u svom segmentu zahvaljujuci iznimnom poboljšanju ergonomicnosti vozacevog sjedala, povecanoj vidljivosti i brojnoj opremi za udobnost kakvu obicno nalazimo u osobnim vozilima.

S potrošnjom nižom za litru na stotinu kilometara u odnosu na postojeci Master i potrošnju u mješovitoj vožnji od 7,1l/100km uz emisiju Co2 od 187g/km, novi Master je na vodecem mjestu po potrošnji prema NEDC-u (New European Driving Cycle) na verzijama s prednjim pogonom. Troškovi održavanja su niži za 40 posto u odnosu na prethodnika te spadaju medu najniže na tržištu.

Nova verzija sa stražnjim pogonom, koju je u potpunosti razvio Renault, ima samonosivu karoseriju za poboljšane dinamicke performanse i dodatnu zapremninu. Gama je obogacena novom dužinom L4 (iskoristiva zapremnina do 17 prostornih metara), verzijom 3,5t i 4,5t s dvostrukim kotacima i novim mogucnostima preinaka karoserije.

Novi Renault Master je opremljen novim motorom 2,3l dCi koji je razvijen posebno za potrebe gospodarskih vozila. Gama motora pokriva 3 razine snage (dCi 100, dCi 125 i dCi 150) te je identicna na verzijama s prednjim (poprecno postavljeni motor) i na verzijama sa stražnjim pogonom (uzdužno postavljeni motor).


Podijeli: Facebook Twiter