Ucka konzalting kandidat za gradnju zagrebackog aerodroma

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Tvrtka Ucka konzalting iz Pazina dobila je nagradu Kolos za 2011. koju dodjeljuje Hrvatska komora inženjera i tehnicara gradevinarstva za izuzetna inženjerska dostignuca u struci, i to za projektiranje, izvodenje, strucni nadzor i organizaciju.

Tvrtka, zapravo njeni inženjeri Lino Stranic, Vladimir Šepic, Goran Krstic, Zoran Matijašic i Leandar Hek, dobili su nagradu u kategoriji nadzor gradenja za izgradnju faze 2A Jadranske autoceste - Istarskog ipsilona.

Pazinska tvrtka osnovana je 1970. kao direkcija za izgradnju tunela Ucka. Kada je 1981. tunel završen, odluceno je da se dio osoblja preraspodijeli na posao u tunelu Ucka, a ostatak direkcije trebao se rasformirati. Na srecu, prevladala je zamisao da se tvrtka registrira za djelatnost nadzora buduci da su zaposleni u izgradnji tunela vec stekli dovoljno iskustva u tom poslu.

Izgradnja tunela bila je u funkciji gradnje Istarskog ipsilona pa je logicno bilo da Ucka konzalting nastavi posao zapocet na gradnji tunela.

- Trenutno zapošljavamo 12 ljudi, a najveci dio posla, osim nadzora, a to je projektiranje, obavljamo u Istri, na otocima Cresu i Lošinju te rijeckom podrucju, na cestovnom pravcu od Sv. Kuzma do Križišca, vrijednom oko 100 milijun eura, kaže Stranic.

U Istri Ucka konzalting dosta radi s Gradom Rovinjom na izgradnji infrastrukture, kanalizacije, vodovoda, ulica i nerazvrstanih cesta. Slicne poslove obavlja u Buzetu i Pazinu, gdje je projektirala kanalizaciju, koja se gradi sredstvima IPARD programa Europske unije.

Trenutno je pazinska tvrtka angažirana na pripremi nastavka gradnje Istarskog ipsilona, ponajprije na projektu gradnje druge cijevi tunela, kaže Stranic.

Stranic vjeruje da ce Ucka konzalting sudjelovati i u gradnji zagrebackog aerodroma, i to po preporuci koncesionara francuskog Bouyguesa, s kojim od 1998. suraduje na gradnji Istarskog ipsilona.

- U koncesiji zagrebackog aerodroma Bouygues participira s 50 posto, Pariški aerodromi s 46, a ostatak ima Viadukt Zagreb. Prema tome, izvodaci ce, prema svojim specijalnostima, najvjerojatnije biti Viadukt, Montomtaža i Zagreb beton, napominje Stranic te istice da je trenutno za Ucka-konzalting važno da se nalazi u najužem krugu tvrtki na koje se racuna pri gradnji zagrebackog aerodroma, a posebno je važno da Francuzi žele pazinsku tvrtku za nadzor gradnje. (M. RIMANIC)

VIŠE U SUBOTNJEM TISKANOM IZDANJU.


Podijeli: Facebook Twiter