Ulica Castropola ne prestaje biti ulicom razdora. Godinama stanari te ulice muku muče s prometom i parkiranjem do te mjere da su i među njima počele svađe.
Razmirice zbog sve manjeg parkirnog prostora za stanare, ali i sve ostale, dodatno potpiruje i uvedena zabrana parkiranja cijelom dužinom Castropole za stanare i sve ostale vlasnike vozila, a razlog je čišćenje prometnice radi prolaska kamiona koji idu na gradilište Arheološkog muzeja Istre.
- Kada sam došla popodne kući s posla nisam imala gdje parkirati pa sam otišla na Karolinu. Međutim, vidjela sam da su pred mojom kućom i dalje automobili prodavačica iz okolnih butižina i to je možda najveći problem Castropole. Nas se kažnjava, nama se zabranjuje parkiranje, a svi ostali, iz drugih dijelova grada ovdje dolaze i ostavljaju aute bez problema. Problem za prolazak kamiona zapravo i ne postoji.
Ako mogu proći interventna vozila, vatrogasci i hitna, a mogu, i ako ti isti kamioni mogu proći na dvije kritične točke, pored pizzerije Jupiter i na odvojku za Kaštel, tada ni drugdje ne bi trebali imati problema s parkiranim vozilima. Ili neka zatvore ulicu za sve vozače, ili neka pojačaju kontrolu i utvrde tko je stanar, a tko nije, rekla nam je jedna stanarka.
Kako smo se i sami uvjerili o zabrani parkiranja vlasnike vozila prigodnim lecima stavljenim pod brisače, upozoravaju i Arheološki muzej i Grad Pula. U lecima piše da zabrana parkiranja vrijedi za vozila koja su parkirana na mjestima zabrane parkiranja čime ometaju koridor za prolazak teretnih vozila. Takav će režim trajati dok traju i radovi, a navodi se period od četiri mjeseca.
Nadležni pročelnik za komunalni sustav i imovinu Damir Prhat rekao je da će vrlo brzo u Castropoli zaživjeti novi režim prometovanja prema odobrenom projektu kojeg je "amenovao" i gradonačelnik.
- Ono što je predviđeno je ukidanje rampe na ulazu u tu ulicu, obilježavanje parkirnih mjesta i uređenje prometa cijelom dužinom. Također, na obilježenim parkirnim mjestima uvest će se i sustav naplate, a sve to da bi upravo stanari te ulice profitirali.
Oni će imati povlaštene parkirne karte, a svi ostali plaćat će po važećem cjeniku Pula parkinga ukoliko žele parkirati u toj ulici. Razmatramo i mogućnost uvođenja senzora na početku te ulice tako da bi vozači odmah znali ima li slobodnih parkirnih mjesta ili nema, da niti ne ulaze u ulicu i stvaraju gužvu, naglasio je pročelnik Prhat. (Napisala i snimila S. ZRINIĆ TERLEVIĆ)
CIJELI TEKST PROČITAJTE U TISKANOM IZDANJU.