U Tjednu restorana tri slijeda za 100 kuna

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Manifestacija Tjedan restorana ove se godine proširila na citavu Hrvatsku, ukljucujuci i istarski poluotok, nakon što je prošle godine u Zagrebu polucila odlicne kritike i povecala broj posjetitelja u restoranima svih profila.

Tjedan restorana ce trajati zapravo dva tjedna, od 26. rujna do 9. listopada, i u tom ce razdoblju odredeni restorani nuditi svoje specijalne menije po 100 kuna. Rezervacije su u tijeku.

U Istri su se u projekt ukljucili konoba Bare u Funtani, u Puli Gina, hotel Amfiteatar, Lanterna, Ribarska koliba i wine bar Tinja, u Umagu konobe Bušcina i Nono te Mare e Monti by Kukuriku, u Vodnjanu Vodnjanka te u Vrsaru Trošt.

Cijeli tjedan gostima ce nuditi posebno osmišljene jelovnike koji ukljucuju predjelo, glavno jelo i desert. Uz to restorani i konobe ce u promotivni meni ukljuciti i aperitiv i cašu vina. Neki su se ugostitelji odlucili u akciji biti tjedan dana, a neki dva tjedna.



Ugostitelji koji su ušli u projekt smatraju da je to odlicna promocija za domace goste, a i vidjeli su da su lani za vrijeme Tjedna restorana i najluksuzniji restorani u Zagrebu bili puni. Odlicna je to prilika da oni koji nikad nisu mislili krociti u neki restoran, zapravo vide kakva im je ponuda i da možda razbiju neke predrasude.

Edi Prodan iz konobe Nono u Petroviji kraj Umaga kaže da rezervacije još nije poceo primati, a u akciji biti samo prvi tjedan. - Promotivni meni imat ce tri razlicita ponude predjela, glavnih jela i deserta. Cijene su takvih menija inace oko 140 kuna, prica nam vlasnik ove vrlo posjecene konobe na Bujštini.



Njegova kolegica u Puli Karin Rupena Perdec, inace poznata sommelierka i odlicna kuharica, koja vodi wine bar Tinja, kaže da su rezervacije vec pocele stizati i da ce u akciju biti ukljuceni oba tjedna. - I mi nudimo tri razlicita menija s tri slijeda na ribljoj i mesnoj bazi u koji su ukljuceni caša crnog ili bijelog vina po našem izboru. Inace, cijene takvih menija kod nas se krecu od 170 do 190 kuna tako da je ovo i do 60 posto niža cijena. Rezervacije primamo do zadnjeg dana, kaže nam Perdec Rupena.

Inace, u akciji sudjeluje više od 100 renomiranih restorana iz svih regija Hrvatske, onih koji zadovoljavaju stroge kriterije organizatora. Željka Marjanovic zajedno s Ozrenom Drobnjakom stoji iza cijelog projekta. Inspiraciju je našla u slicnim akcijama koje se održavaju u svjetskim metropolama poput New Yorka i Londona. Cilj je svugdje isti - približiti kulturu objedovanja u restoranima što vecem broju gradana, promovirati restoransku kulturu, potaknuti interakciju ugostitelja i posjetitelja te oživiti gastro-scenu.

Nešto je slabiji odaziv restorana u Dalmaciji, izvrsna je zato reakcija restorana u Medimurju i Varaždinu, dok su u Slavoniji neki restorani bili spremni i na nižu cijenu jer smatraju da je tamošnjem puku izmucenom hrvatskom zbiljom i sto kuna poprilican iznos.

Kvarner i otoke u akciji ce prezentirati Villa Astra u Lovranu, Rivica u Njivicama, u Rijeci Grand hotel Bonavia Kamov, Le Mandrac u Voloskom i u Vrbniku konoba Vrbnicka žlahtina. Gorski kotar reprezentira Bitoraj u Fužinama. (B. BAN, S. PAVIC)


Podijeli: Facebook Twiter