U Hrvatskoj je tijekom srpnja prodano 3.224 novih automobila, što je 34 automobila ili oko 1 posto više nego u lipnju, pokazuju podaci agencije Promocija Plus.
Na godišnjoj razini, u ovogodišnjem sedmom mjesecu prodano je 518 automobila ili 19,1 posto više u odnosu na srpanj prošle godine .
No, ukupno je u prvih sedam mjeseci ove godine u Hrvatskoj prodano 18.608 novih osobnih vozila, a to je za 18,7 posto ili za 4.299 vozila manje nego u istom prošlogodišnjem razdoblju.
Tijekom prvih sedam mjeseci najprodavanija automobilska marka u Hrvatskoj bio je Volkswagen s 3.343 automobila i tržišnim udjelom od 17,97 posto.
Slijede Opel s 2.099 automobila i udjelom od 11,28 posto i Peugeot s 1.347 vozila i 7,24 posto tržišnog udjela.
Među popularnijim markama redom su i Hyundai, Citroen, Škoda, Kia, Renault, Ford i Chevrolet.
Kod modela, najprodavaniji su Volkswagen Golf i Polo, Opel Astra i Corsa, Hyundai i30, Peugeot 208 i dr. (Hina)