U Šijani otvoren novi servisni centar Pulaprometa


Novi Pulaprometov moderni servisni centar za autobuse u zgradi površine 400-tinjak kvadrata uz novi kružni tok u Šijani predstavili su danas direktor tog gradskog poduzeća za prijevoz putnika Igor Škatar i pulski gradonačelnik Boris Miletić.

Za gradnju servisnog centra, za koji Škatar kaže da u potpunosti odgovara svim standardima propisanih zakonima, uloženo je gotovo 4,5 milijuna kuna. Gradnju je pazinski "Vladimir Gortan" okončao koncem studenog, a nakon opremanja Pulapromet je dobio suvremenu radionicu za kvalitetnije održavanje autobusa, ali i za bolju zaštitu okoliša.

S novom halom sasvim sigurno je odahnulo i 12 zaposlenika u servisnom centru koji su nam se pohvalili da konačno rade u toplom i s daleko boljim radnim uvjetima. Dvije trećine površine namijenjeno je autobusima, ostalo su popratne prostorije poput alatnice, skladišta i kancelarije. U zgradi se nalazi i odlagalište za zbrinjavanje opasnih materijala i predmeta kao što su akumulatori.

- Imali smo kroz povijest puno seljenja, od Karoline do ovdje u Šijani, gdje se nalazila stara hala. Početkom izgradnje kružnog toka Hrvatske ceste morale su otkupiti dio zemljišta, čime je omogućeno rušenje stare hale i ostvarenje projekta, rekao je Škatar.

Miletić je, predstavljajući Grad Pulu kao većinskog osnivača Pulaprometa, naveo da je objekt ne samo funkcionalan, već se vidi i da je puna pažnja pridavana arhitekturi i dizajnu.

- Prije osam godina Pulapromet je bio u nezavidnoj situaciji s obzirom na stanje zastarjelog voznog parka. Tada se hrabro išlo u nabavku novih vozila, a morat ćemo razmišljati i o novim. Naša je obveza voditi računa o kvaliteti usluge javnog gradskog prijevoza, rekao je Miletić i zahvalio djelatnicima koji čuvaju i održavaju vozni park.

Na spomen voznog parka, Škatar je naveo da Pulapromet ima 32 autobusa od čega su 22 novija, a većina ih prometuje posljednjih šest godina. No, zanimljivo je da su u upotrebi i dva autobusa iz 1989. te četiri iz 1995. godine. Direktor je kazao da je optimalni životni vijek vozila 15 godina, nakon čega bi ih trebalo početi mijenjati.

U kontekstu planova za nabavku novih vozila spomenuo je da treba imati u vidu i plinofikaciju grada pa se razmišlja o razvoju gradskog javnog prijevoza na plin, što bi doprinijelo smanjenju štetnih emisija u centru grada, ali i troškovima prijevoza. No, za to, kaže Škatar, potrebno je prethodno u suradnji s Plinarom podići i punionicu plina. Miletić je nadopunio da bi nabavka takvih autobusa bila i skuplja zbog ušteda koje se ostvaruju njihovom upotrebom. U svakom slučaju, kroz naredno je razdoblje potrebno naći pravo rješenje za pulski javni gradski prijevoz, zaključili su. (Z. STRAHINJA, snimio M. MIJOŠEK)


Podijeli: Facebook Twiter