"Turizam na globalnoj razini postaje jedna od većih i najbrže rastućih grana gospodarstva, a jedna od najvažnijih zadaća županijske Turističke zajednice je osmisliti i pozicionirati Istru u krug vodećih turističkih regija u svijetu. Njena je uloga stoga, da s cjelokupnim sustavom lokalnih TZ-a, privatnim sektorom i drugim interesnim skupinama, na ciljanim tržištima (posebice onim novima) komunicira promjene, nove proizvode, motive dolaska te da tako pozicionira Istru kao poželjnu lifestyle destinaciju", rekao je na konferenciji za novinare održanoj u povodu promocije projekta Share Istria, direktor TZ ŽI Denis Ivošević.
Upravo s tim u vezi i na tom cilju, lanjskog je proljeća Turistička zajednica Istre lansirala veliku kampanju Share Istria, koja je okupila blogere i autore na društvenim mrežama i čiji su tekstovi i fotografije iskorišteni za promociju Poluotoka u čitavom svijetu.
- Vrlo jednostavno, projekt Share Istria osmišljen je s ciljem pružanja unikatnog doživljaja destinacije i generiranja velike količine originalnog sadržaja te promocije Istre kroz viđenje i doživljaje blogera i influencera u Istri. Upravo, za sudjelovanje u projektu, odnosno za dolazak u Istru, odabrani su natjecatelji s više od pet tisuća fanova na svojim društvenim mrežama, a dodatna pogodnost bila je i ta da smo kvalitetnim izborom influencera iz različitih zemalja stizali u "kuće i na ekrane" i uz pomoć tekstova i fotografija do publike do koje strateški i želimo doći - rekao je Ivošević.
Idući u korak s munjevitim promjenama ponašanja online potrošača i pojave tzv. travel influencera, organizator i osnivač projekta Share Istria, to jest TZ ŽI, a od ove godine i njeni strateški partneri BMW i Turkish Airlines otišli su i korak naprijed. Kampanja je duža i traje 12 tjedana, i svakog će tjedna po četiri infulencera s više od 50 tisuća fanova uživati u čarima Istre. Svi koji dođu, pored besplatnog boravka i razgleda svega onog što Istra nudi imat će na raspolaganju i druge pogodnosti.
Na predstavljanju projekta, uz strateške partnere Ugur Cantimura, generalnog direktora TA Croatia i Güntera Aichingera, direktora prodaje Europe za BMW, skupu se obratio i župan ŽI Valter Flego. (Nina ORLOVIĆ RADIĆ)
* OPŠIRNIJE U TISKANOM IZDANJU 2. TRAVNJA