U srijedu je u Puljanikinom marketu u Tomassinijevoj ulici na Verudi predstavljena kampanja Zelene Istre "Plasticno nije fantasticno" koja se provodi u suradnji s Gradom Pulom i Gradom Rovinjom.
Kampanja je odgovor na opcepoznati problem onecišcenja okoliša plastikom, a cilj joj je osvijestiti gradane i upozoriti na posljedice korištenja plasticnih vrecica te potaknuti interes za ekološki najprihvatljivije platnene vrecice.
Akciji se prva prikljucila Puljanka grupa koja ce do kraja tjedna u više od 50 svojih prodavaonica uvesti prodaju platnenih vrecica po promotivnoj cijeni od 9,98 kuna.
Irena Burba iz Zelene Istre rekla je da gradani vec pokazuju interes za njihovu kupnju, a zato jer su platnene vrecice u modi, trebale bi privuci i mladu populaciju na simbolicnu kupnju i doprinos zaštiti okoliša.
Uz Puljankine prodavaonice, clanica grupe Puljanka, Istra d.d., takoder ce uvesti prodaju platnenih vrecica u trgovinu Urban Flava, robnu kuci i prodavaonicu Tekstil.
Zelena Istra ce za sve trgovine osigurati plakate te edukativne letke koji ce informirati gradane o štetnosti korištenja plasticnih vrecica jer - zeleno je in!