U Orihima mototrka na prstenac i susret oldtimera

Vozač Moreno Pavlić i kopljanik Kristijan Paus iz Orihi slavodobitnici su 16. Mototrke na prstenac
Vozač Moreno Pavlić i kopljanik Kristijan Paus iz Orihi slavodobitnici su 16. Mototrke na prstenac

Vozač Moreno Pavlić i kopljanik Kristijan Paus iz Orihi slavodobitnici su 16. Mototrke na prstenac, jedinstvene manifestacije kojom Orišanci obilježavaju dan svog sela, ove godine po 18. put. Pavlić i Paus obranili su već lani stečenu titulu, u tri vožnje pogodivši tri sride, a nakon toga još dvije sride u dva pripetavanja. Suvremena motorizirana verzija Trke na prstenac, po kojoj je Barban nadaleko poznat, na brdu Križici nedaleko sela i ove je subote okupila mnoštvo svijeta. Od maksimalno 30 koliko ih se može prijaviti, na prstenac su jurišale 24 motorističke posade iz Istre, Primorja i Gorskog kotara.

Konkurencija je bila jaka - nakon tri trke čak četiri su posade imale po tri sride. Nakon pripetavanja drugo i treće mjesto osvojili su Mladen Bile i Slaven Mošnja te Dorijano Žudih i Slavko Rojnić. Časni sud činili su Dalibor Paus, predsjednik, te članovi Damir Kontošić i Elvis Pavlić.

Proslava je počela u selu susretom oldtimera, motora, automobila i fića, koji su potom u panoramskoj vožnji prošli čitavu Barbanštinu, oko 25 kilometara, u koloni dužoj od kilometar, rasveselivši mještane i turiste. Na 16. Old timer's dayu i 7. Old fićo dayu sudjelovalo je 64 vozila i motora. U Orihe su stigli s raznih strana, od Delnica do Kopra i Italije. Najstariji automobil bio je Pontiac Fine Six 401 iz 1931. godine, vlasnika Paola Ceriolia, člana autokluba Istra oldtimer iz Rovinja. Najljepšom je proglašena Lancia Flaminia iz 1963., talijanske registracije, koju je dovezao Giordano Visintin iz Oldtimer kluba Rijeka. Najstariji motor je BMW R25/2 iz 1952. godine Marinka Perkovića iz Pule, a najljepša je Vespa 150 iz 1958. godine Borisa Jurevinija, također Puležana, člana Histria vespa kluba.

Titulu najzanimljivijeg oldtimera ponio je Ami 8 Citroen iz 1974., ljubljanskih registracija, koji vozi Vasja Ulrih iz umaškog kluba Epur si muove. Najviše fića od 14 pristiglih pripada članovima Riječke fićo scene, a nagrada „Fićo za pet“ pripala je Zastavi Abarth iz 1968. Nenada Gržančića iz Delnica. Najstariji je bio Fiat 600 iz 1965. koji vozi Damir Matić iz Istra oldtimer kluba iz Rovinja. Ocjenjivačkim žirijem na oltimer susretima predsjedao je Dario Rojnić, a članovi su bili Elvis Pavlić i Dean Paus.

Zanimljiv sudionik bio je Franko Rudan iz Šišana koji je u Orihe dovezao bičikletu za koju kaže da je iz 1898. i da mu dobro služi u svih njegovih 76 godina. U selu se feštalo do četiri ujutro uz odličan Lucky band. Voditelj programa bio je Denis Kontošić, organizatori su Športsko društvo Orihi, a pokrovitelji Općina i Turistička zajednica Barbana. Proslava sela Orihi završena je večernjom misom u nedjelju na Križici koju je predvodio vlč. Antun Nižetić, a nastupio je zbor Župne crkve sv. Nikole iz Barbana. (Duška PALIBRK)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Podijeli: Facebook Twiter