U mjesec dana sedam zakrpa na novom asfaltu!

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

To se može dogoditi samo u Puli, tvrde stanari Grožnjanske ulice navodeci da je prije svega mjesec dana asfaltirana ulica do sada vec skupila sedam zakrpa, što je vjerojatno novi svjetski rekord, dostojan Guinnessove knjige. Ta je ulica stvarno pravo svjetsko cudo, ogorceni su stanari ulice, i nevjerojatno je kako odgovornima uspijeva ostvariti ovakav pothvat.

- Nije mi jasno kako to uspijevaju, kaže nam citatelj koji se, kako kaže, nekoliko puta odvažio upitati radnike što se dogada, a receno mu je da rade prikljucak za plin, dvaput su skidali plocnik, jednom došli postaviti nogostupe za invalide koje su zaboravili, itd…

- Ne znam ima li kraja ovim radovima, ali nije ni cudno da te ulice toliko koštaju kada su dodatni radovi vjerojatno skuplji nego osnovni, kaže citatelj.

Resorni procelnik Damir Prhat istice da situacija u Grožnjanskoj ulici ipak nije onakva kakvu je prezentiraju stanari, no u nastavku odgovora njegove rijeci ipak djelomicno potvrduju njihove navode. Prhat napominje da je Grad imao nekoliko primjedbi na izvedene radove te je zatražio novo asfaltiranje odredenih mikrolokacija, što je i ucinjeno.



- Preostaje još popraviti nekoliko rubnjaka te pristup osobama s invaliditetom na križanju Grožnjanske i Flegove ulice, u kojoj ce se, kao što je poznato, uvesti jednosmjeran promet, kaže procelnik.

Prilikom obilaska ulice vidljivo je da su ispravci radeni na nogostupu, a ne prometnici. Prilagodba rubnjaka za osobe s invaliditetom te radovi na, ocito zaboravljenim, prikljuccima za plin, potvrduje da je naknadnih radova bilo. Doduše, ulica ne izgleda neuredno, a u nastavku, gdje se i dalje izvodi projekt, zatvorena je za promet.

Medutim, zahvati na novoasfaltiranom nogostupu ocit su znak lošeg planiranja i izvedbe, što je procelnik sam potvrdio. S druge strane, procelnik napominje da je moguce pogrešno shvacanje cijelog projekta koji je još u fazi izvedbe.

- Dio prekopa koji se na toj lokaciji izvodi obavlja se u sklopu projekta plinofikacije. Pogotovo su radovi intenzivirani u dijelu ulice nakon križanja s Flegovom ulicom i to nije u sklopu uredenja Grožnjanske ulice.

Te aktivnosti izvode zajedno Grad i Plinara, a sve ce se implementirati u prošireni obuhvat uredenja lokacije, kaže procelnik, koji istice da je projekt uredenja Grožnjanske ulice proširen na cijelu umjesto prvobitno zamišljenih pola ulice te se stoga možda stanarima cini da se novouredena ulica stalno popravlja.

Inace, u Grožnjanskoj ulici je rekonstruiran gornji asfaltni sloj prometnice i postavljeni novi rubnici s jedne strane ulice, ureden nogostup u duljini 175 metara, te je djelomicno postavljena i nova javna rasvjeta, a cijela investicija, ciji je izvodac radova bila pulska tvrtka Cesta, iznosila je 350 tisuca kuna.

Vec tada su okolni stanari izrazili mnogo prigovora nakon što su dugo inzistirali na uredenju ulice. Prvo su prigovarali zašto su na jednoj strani ulice zamijenjeni rubnjaci iako su bili dobri, što su smatrali tek pravdanjem troškovnika i, prema njima, previsoke cijene rekonstrukcije. Zatim su prigovarali zbog proširenja nogostupa koje automatski sužava prometnicu, te na kraju neukljucivanja javne rasvjete koja je ustvari cekala atestiranje.

Prekop jer su stanari tek sad spremni za prirodni plin


Zbog cega se zbog prikljucaka za prirodni plin prekopavao novouredeni nogostup umjesto da je to odradeno i planirano u sklopu odradene plinofikacije ulice, upitali smo i odgovorne u Plinari.

- Svugdje gdje polažemo novu mrežu izradimo i nove prikljucke, medutim nisu svi stanovnici spremni odmah na prihvat prirodnog plina. Da ne bismo raskopavali prometnice, odlucili smo u projektu plinofikacije provesti prikljucke na nogostupe.

U Grožnjanskoj ulici na dvije lokacije stanari nisu imali osigurane uvjete za plinofikaciju i zvali su nas da su ih ispunili tek mjesec dana nakon uredenja ulice stoga smo na dva mjesta prekopali nogostup, pojašnjava Robi Percan, voditelj gradilišta Plinare na Monvidalu i Kaštanjeru.

- Nama bi, realno, bilo lakše odmah odraditi cjelokupan posao, ali pokušavamo gradanima izaci u susret i ostaviti im gradski plin do posljednjeg trenutka dok ne ispune uvjete za prikljucenje na prirodni plin, zakljucuje Percan.


Podijeli: Facebook Twiter