U Hrvatskoj se kupuju luksuzni automobili

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Tijekom rujna u Hrvatskoj je prodano 3.197 novih automobila, što je 13,7 posto više nego u kolovozu, pokazuju podaci agencije Promocija Plus na temelju evidencije MUP-a o novim registracijama.

U odnosu na rujan prošle godine prodaja je povecana za 196 automobila, odnosno za 6,5 posto. U prvih devet mjeseci u Hrvatskoj je prodano 32.809 automobila, što je više za 3.744 vozila ili za 12,9 posto u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje.

Najprodavanija marka u prvih devet mjeseci u Hrvatskoj je Volkswagen sa 3.957 automobila i tržišnim udjelom od 12 posto. Slijede Opel i Renault, a medu markama s više od tisucu prodanih redom su još Peugeot, Chevrolet, Škoda, Hyundai, Citroen, Ford, Kia i Dacia.

Poredak po modelima predvodi Škoda Octavia sa 1.477 prodanih vozila. Na drugom mjestu je Opel Astra, a treci je Volkswagen Polo. U prvih devet mjeseci prodano je i 715 Audija, 653 BMW-a, 425 Mercedesa te 188 Volva.

Svoje je kupce u tom razdoblju našlo i 27 Porschea, 18 Land Rovera, kao i 17 Lexusa, a i po dva Ferrarija, dva Jaguara te po jedan Bentley i Rolls-Royce.


Podijeli: Facebook Twiter