U hotelu Lone održan workshop "Share Istria"

(Arhiva)
(Arhiva)

Hotel Lone bio je domaćin seminara Share Istria, edukativne inicijative, koju je vodio marketinški stručnjak i konzultant iz SAD-a Ken Herron u suradnji s digitalnom marketinškom agencijom Envy, inače partnerom Turističke zajednice Istaske županije. Riječ je, naime o projektu elektroničkog marketinga viralnog karaktera pod imenom "Share Istria", koja se drugu godinu za redom odvija i čiji je osnovni cilj i svrha promocija Istre u svijetu. Po riječima domaćina Denisa Ivoševića, ovogodišnja je kampanja započela polovicom travnja i potrajat će do sredine srpnja. -Upravo, Rovinj i Lone mjesto su održavanja workshopa, odnosno samog završetka dvanaest tjedne kampanje u kojoj je sudjelovalo 47 influencera iz 20 zemlja svijeta - od SAD-a, Kanade, preko susjedne nam Italije, Slovenije, Austrije i Njemačke, preko Rusije i Velike Britanije pa sve do Filipina, Tajvana, Japana, Argentine, Australije, rekao je Denis Ivošević, navevši i da će učinci i rezultati ovogodišnje, ujedno i najznačajnije kampanje koju Istra provodi, znati odmah po završetku 12 tjednog projekta "Share Istria". No, neki su učinci, upravio zahvaljujući društvenim mrežama već danas bjelodani, a o njima je ispred Envyja govorila Marina Krizman. Okupljena publika tako je iz prve ruke dobila uvid o propagandnoj moći suvremenih trendova, odnosno potencijala i marketinga influencera. Krizman je tako, na nekolicini konkretnih primjera "pokazala" što znači kvalitetna i atraktivna fotografija, poput prekrasne vizure Motovuna, koju je u samo 12 sati od postavljanja pogledalo i lajkalo preko 1.800 ljudi, odnosno Pule i Arene koja je u 24 sata postigla više od tri tisuće lajkova. Također, Krizman je dodala i kako je u devet tjedana kampanje i postavljanja 10 tisuća postova postignuto više od 134 milijuna pogleda. Zvijezda Workshopa "Share Istria", bio je Ken Herron, prošlogodišnji sudionik projekta, koji nije krio oduševljenje Istrom, koja mu je kako je istaknuo, još lani bila nepoznanica, a danas fantastično otkrivenje- počevši od ljepote i atraktivnosti destinacije, preko ljubaznih domaćina do izvrsne hrane, prirode. Inače, ovom vrsnom predavaču, marketinškom stručnjaku i konzultantu iz SAD-a u fokusu predavanja našle su se teme vezane za promociju destinacije putem društvenih mreža, odnosno pojašnjavanja uloga novih tehnologija u povezivanju turizma i tematika putovanja sa sadržajima na internetu. Podsjetimo, i na to da je posljednjih godina ta veza sve čvršća i snažnija, odnosno i da je "Share Istria" projekt koji se već drugu godinu za redom odvija na način da se kroz digitalnu kampanju promovira destinacija i to putem poznatih i renomiranih travel influencera, blogera, fotografa i autora na društvenim mrežama. (N. ORLOVIĆ RADIĆ)

 


Podijeli: Facebook Twiter