Četvrto izdanje nacionalnog festivala oglašavanja Dani komunikacija od 14. do 17. travnja održat će se u rovinjskom Hotelu Lone u organizaciji HURA-e i IAB-a.
I ovogodišnje izdanje koje je posvećeno svjetskim trendovima i izvoznom potencijalu hrvatske kreativne industrije nudi bogat program, predavanja svjetskih stručnjaka, predstavljanja trendova, kao i otkrivanje tajni nekih od najuspješnijih komunikacijskih kampanja. Dakako, tu su i rasprave, radionice i natjecanja. Jedna od posebnosti ovogodišnjih Dana komunikacija je platforma "Export Stage" u kojoj će investitor i poduzetnik Nenad Bakić razgovarati s predstavnicima hrvatske kreativne industrije koji su svoje proizvode i usluge uspjeli izvesti izvan granica Hrvatske.
Vrhunski predavači
Osim toga uz domaću kreativnu oglašivačku kremu, Dane komunikacija 2016., svojim će prisustvom počastiti plejada vrhunskih predavača - Yousef Tuqan Tuqan, jedan od najcjenjenijih digitalnih marketinških stručnjaka MENA regije, Tom Theys, potpredsjednik FCB-a, potpredsjednik FCBa, jedne od najvećih svjetskih oglašivačkih agencija, te Dušan Drakalski, vrhunski kreativac s ovih prostora, osvajač dva Cannes Lionsa.
- Ove godine osim vrhunskih stranih predavača po čemu su Dani komunikacija regionalno prepoznati, željeli smo ukazati na utjecaj koji kreativne industrije imaju na hrvatsko gospodarstvo, kao i na njihov snažan izvozni potencijal. Studija provedena od Ekonomskog instituta u Zagrebu je pokazala da kulturne i kreativne industrije, čiji sastavni dio čini i industrija oglašavanja i tržišnog komuniciranja ostvaruju 2,3 posto bruto nacionalnog dohotka. Ovaj industrijski sektor izuzetno je otporan na gospodarsku krizu te zapošljava više od 42 tisuće ljudi, odnosno tri posto ukupno zaposlenih u zemlji. Istraživanje koje smo proveli među članicama HURA-e je pokazalo da 91 posto naših članica već izvozi svoje usluge i proizvode. S obzirom na navedene podatke oglašivačka industrija pokazuje velik potencijal da postane snažan izvozni proizvod i to bi svakako trebalo podržati, izjavio je Davor Bruketa, predsjednik Uprave HURA-e, suorganizator Dana komunikacija.
Natjecanje i nagrade
Također, na Danima komunikacija prvi puta će se održati natjecanje za mlade agencijske profesionalce pod nazivom "Young Lions", koji je dio globalnog nadmetanja u sklopu cannskog festivala, a najbolji od četiri pobjednička tima bit će nagrađen putovanjem na CannesLions 2016. Osim toga, poznato je i da će se na Danima komunikacija biti dodijeljene i nagrade strukovnih natjecanja Effie, IdejaX i Mixx.
Inače, na Danima komunikacija očekuje se više od 1.500 sudionika iz Hrvatske i regije za koje su organizatori pripremili mnoštvo popratnih sadržaja poput koncerata, izložbi i brojnih drugih prilika za neformalna druženja. Nije naodmet spomenuti da je ove godine za sve zainteresirane studente do dvadeset i šest godina starosti osigurana besplatna kotizacija, i to naravno uz predočenje indeksa. (Nina ORLOVIĆ RADIĆ)