U nastavku ovogodišnjeg izlagačkog programa u art-galeriji Batana otvorena je izložba fotografija znanog hrvatskog fotografa Dražena Lapića koji je predstavio svoj najnoviji art-ciklus pod nazivom "Pozdrav s Paga". Na izložbi, kao gost, sudjeluje i fotograf Siniša Uštulica, koji s Lipićem dijeli zajednički projekt zajedničkog projekta "U kamenim snovima".
Ozračje bezvremenosti, koje stvaraju nadnaravne fotografije paškog pejzaža, koji nalikuje na površinu Marsa, upotpunio je svojim harmoničkim pjevanjem i sviranjem na australskom instrumentu didgeridoo Svemir Vranko.
U ime domaćina izložbu su otvorili sadašnji i prethodni predsjednik Fotokluba Rovinj Mladen Boljkovac i Virgilio Giuricin. O izložbi je govorila kustosica i autorica teksta u katalogu Višnja Slavica Gabout. Podsjetila je da je Dražen Lapić nakon školovanja radio za brojne tvrtke i vodeće marketinške agencije (BBDO, Digitel, Proximity) na projektima reklamnih kampanja i oglašavanja te na projektima knjiga, monografija, kataloga i kalendara.
Posljednjih godina posvećuje se umjetničkoj fotografiji, ponajviše zaokupljen motivima pejzaža, ali i interijera i portreta. Godine 1997. započinje realizirati svoj umjetničko-fotografski "project in progress" "Prirodna stvar ", kojim kroz niz fotografskih ciklusa na svoj autorski način bilježi različite vizure hrvatskog pejzaža, istražujući pritom elementarnu prirodnu tvar/stvar.
Nastavljajući tim tragom, 2004. započinje projekt "Posebnosti okruženja", realiziravši kroz njega deset umjetničkih fotomonografija i izložbi o ljepotama Hrvatske. Iste, 2004. godine osnovao je neprofitnu umjetničku udrugu Foto art Unija, s kojom je kao umjetnički voditelj do sada realizirao više od dvadeset izložbi i cijeli niz umjetničkih fotomonografija.
Za ciklus "Pozdrav s Paga" Višnja Gabout je rekla da je to više od banalnog turističkog pozdrava, riječ je o intrigantnom pozivu na otkrivanje nepoznatoga u surovom podneblju. Lutajući paškim stazama Lapić nas odvoditi u neke čudesne svjetove i druge prostorno-vremenske dimenzije, tamo gdje još vlada priroda i njezina mitska, elementarna snaga stvarajući grandiozne, monumentalne, arhetipske kamene skulpture i ispisujući na njihovim površinama praiskonske grafite. Njegove fotografije dočaravaju mjesta gdje priroda na tlu oblikuje kamen, a na nebu se poigrava oblacima.
Gabout je naglasila da je Dražen Lapić lutalica krajolikom, u potrazi za motivima kao simbolom i rječitom tišinom, sugestivnom simbolikom i strukturalnom znakovnošću. Lapić ne klika naslijepo, niti u kadar slaže elemente stvarnosti samo zbog neke dopadljive kompozicije, već unaprijed koncepcijski osmišljava projekt – sve ono što će, kako će i gdje će snimati, pritom okvirno naznačujući geografske koordinate mjesta na kojem će objektivom potražiti svoje motive.
Najčešće snima crno-bijele fotografije, jer za njega je svjetlo još uvijek svojevrsni fotografski kist, a odnosi svjetlina i tamnina te intenzitet njihovih mekoća glavna su izražajna snaga njegovih fotografija. (Napisao i snimio A. POKRAJAC)