TZ Poreča predstavio nove promotivne materijale

Josip Ružić, Terezija Ružić, Nenad Velenik, Jelena Šimunović i Sean Poropat
Josip Ružić, Terezija Ružić, Nenad Velenik, Jelena Šimunović i Sean Poropat

Turistička zajednica Grada Poreča predstavila je nove promotivne materijale - image katalog i tri video spota kojima će se  predstavljati na europskim i svjetskim turističkim sajmovima, web stranicama i raznim prezentacijama.

- Poreč već dugi niz godina nema relevantan promotivni materijal, pa se prošle godine pristupilo formiranju projektnog tima za potrebe image kataloga. Tim su sačinjavali osim predstavnika TZ-a, predstavnici Plave lagune i Riviere Adrie.

Izrada image kataloga povjerena je Studiju Sonda iz Vižinade koji je pobijedio na natječaju za izradu novog vizualnog identiteta, kazao je na konferenciji za novinare u foajeu kazališta direktor TZ-a Nenad Velenik.

Dodao je kako je novi vizualni identitet Poreča Rebrand, vodeći svjetski izvor koji se bavi pitanjima inoviranja brandova, po principu prikaza izgleda "prije i "poslije" transformacije, uvrstio među najefektnije transformacije brandova u svijetu za prošlu godinu te se tako Poreč našao u društvu s brandovima poput onih za Fiji Airways, Hyatt Hotel i National Bank of Kenya.

Inače, natječaj za vizualni identitet TZ-a Poreča zaključen je u prosincu 2012. godine, a šesteročlani žiri odabrao je Studio Sonda i njihovo rješenje "You complete us/Ti nas upotpunjuješ", nakon čega je krenula njegova implementacija, čija je kulminacija upravo spomenuti katalog i spotovi. Projektni zadatak sastojao se od izrade koncepta image kataloga, pozivnog natječaja za fotografe, foto shootinga, predstavljanja vijeću TZ-a i tiska. Katalog je tiskan u 10 tisuća primjeraka, na hrvatskom, talijanskom, njemačkom i engleskom jeziku.

- Poruka koju šalje vizualni identitet je "Ti nas upotpunjuješ". Poreč ima povijest, tradiciju, prirodu, ali i po našem karakteru, ima povijest dobrodošlice, turizma i ugostiteljstva, bivanje turista u ovom gradu postalo je dio nas.

Prvi turistički vodič Poreča izdan je sredinom 19. stoljeća i činjenica je da je Poreč živio turizam puno prije ostalih. "Ti nas upotpunjuješ" se ne obraća samo gostu nego svim učesnicima, ljudima koji rade u turizmu, svi su oni dio mozaika. Gostu šalje poruku - bez tvog dolaska nema turizma, mi nismo turistički grad, mi živimo turizam, kazao je Sean Poropat iz Sonde.

Njegova kolegica Jelena Šimunović rekla je kako je za fotografiranje kataloga bilo angažirano oko 150 statista, a fotografije su već dijelom nastale kao za Instagram ili Facebook, u aktivnostima na moru, sportu ili za stolom, na način da se onaj tko gleda katalog može osjetiti dijelom cijele priče.

Na tragu koncepta novog vizualnog identiteta nastao je i projektni zadatak izrade promotivnih filmova kojima će se predstavljati destinacija. Nastala su tri filma u trajanju od po dvije minute na temu Poreča kao grada mozaika, grada sporta i grada evenata.

- Tri filma su po sadržaju jedan novi način predstavljanja, nismo htjeli sve staviti u jedan film, već podijeliti u tri teme. Prvi spaja kulturu, prirodu i cijelu destinaciju, koje povezuje jedan koncert na otvorenom prostoru, drugi spot kroz nastup djevojaka iz kluba ritmičke gimnastike povezuje priču o Poreču kao gradu sporta i treći prikazuje Poreč kao grad eventa koje povezuje Giostra. Htjeli smo prenijeli doživljaj Poreča da se poklapa s tiskanim materijalom.

Radimo već dugo na snimanju filmova za Turističku zajednicu, ali ovo je prvi put da smo i režirali video spotove, kazala je Terezija Ružić iz Studija Rose Art iz Kaštelira, koji je izradio spotove premijerno prikazane u kino dvorani. Na snimanju su proveli ukupno oko 70 sati i isto toliko za montažu, a glavni snimatelj je bio Josip Pino Ružić uz asistenta Marina  Brkljaču.

Velenik je rekao kako će se image katalog nuditi na svim turističkim sajmovima na kojima sudjeluje Hrvatska turistička zajednica i na onima na kojima se predstavlja TZ Grada, te davati stranim novinarima koji posjećuju Poreč, oko stotinjak njih godišnje. Video spotovi će se prezentirati na sajmovima, Youtubeu i web kanalima Valamara i Plave lagune, te TZ-a Grada. Cijeli je projekt ukupno koštao 170 tisuća kuna s PDV-om. (Napisala i snimila V. HABEREITER)


Podijeli: Facebook Twiter