TZ Istre i BMW: Spajanjem brendova do bolje promocije

(M.ANGELINI)
(M.ANGELINI)

U rovinjskom hotelu Lone predstavljeni su rezultati druge godine poslovne suradnje između Turističke zajednice Istarske županije i BMW-a.

"BMW Coast Drive-Enjoy the sunny side of the streets in Istria" slogan je prve suradnje ovakve vrste na regionalnoj razini nastale 2014. godine i tada predstavljene u rovinjskoj ACI marini.

- Kada se spoje dva brenda rezultati neće izostati, rekao je na konferenciji za novinare direktor TZ Istarske županije Denis Ivošević. Na temelju dobrih prošlogodišnjih iskustva i ove su sezone dva, već prepoznata brenda umrežila svoj marketing ne bi li privukli skupinu gostiju visoke kupovne moći s područja Jugoistočne Europe. 

- Istra je u tu svrhu otvorila sve kanale promocije, rekao je Ivošević misleći pritom na brošure i jumbo plakate koji bi u narednih šest mjeseci, na koliko je dogovorena ova suradnja s Tomić d.o.o. kao uvoznikom BMW-a za Hrvatsku, trebali služiti obostranoj promociji i podizanju svijesti o brendu.

- Čak 85 posto prošlogodišnjih test vozača dolaze iz zemalja Jugoistočne Europe, rekao je Gunther Aichinger predstavnik BMW-a ove regije kojem otvorenost Istre prema tržištima Slovenije, Austrije, Poljske, Češke i ostalih itekako odgovara.

 - I BMW i Istra nude premium uslugu, kaže, - i to je najvažniji razlog naše suradnje.

U projekt je uključeno šest istarskih hotela i gastronomskih punktova. Osim u rovinjskom Lone i Monte Muliniju automobili će biti parkirani i ispred savudrijskog hotela Adriatic Kempinski, umaškog Melia Coral, restorana San Rocco u Brtonigli i vinariji Kozlović u Momjanu. Uz predočenje osobnog dokumenta svaki će se gost moći provozati jednim od modela, a za gorivo i održavanje zaduženi će biti hoteli. Među šest automobila, ove godine se našao i jedan električni, a njega se može puniti na jednoj od osam punionica koje danas postoje u Istri.

- Norveška, Švicarska i Nizozemska primjeri su nam e-mobilityja, istaknuo je Ivošević.

Sonja Miočić Maksić, direktorica marketinga u Tomić&Co., tvrtci koja je već godinama generalni zastupnik BMW-a ne krije da  im u posljednje vrijeme u Istri posao cvijeta, - pogotovo nakon ulaska Hrvatske u EU.

Podsjetimo da je Tomić&Co. sponzor bio i nedavno održanom Red Bull Air Race-u pa se je u svako doba dana Mini Cooper mogao vidjeti na našim cestama.

- Poslovni ljudi dolaze u Istru, a mi što više njih želimo vidjeti u BMW-u, kaže Miočić Maksić.

Električnim automobilom se je kratko provozao i istarski župan Valter Flego.

- S BMW-om smo kliknuli na prvu jer Istra zna koliko su važni lifestyle i ulaganje u promociju, kazao je župan. (P. BARIČEVIĆ)


Podijeli: Facebook Twiter