TZ Brtonigla proširila financijski plan

TZ Brtonigla (T. K.)
TZ Brtonigla (T. K.)

Nešto veći financijski plan imat će u 2013. godini Turistička zajednica Brtonigla - 1,33 milijuna kuna, što je za 145 tisuća kuna više od realizacije u 2012. Najveći prihod je boravišna pristojba, predviđena u visini od 1,12 milijuna, dok se po 50 tisuća kuna očekuje od članarina, prihoda iz proračuna i drugih aktivnosti.

Svi troškovi radnika stajat će, prema financijskom planu, 248 tisuća, troškovi poslovanja ureda 140 tisuća, dok je manifestacijama namijenjeno 170 tisuća kuna. Za razvoj novih proizvoda na razini klastera Umag - Novigrad - Buje - Brtonigla izdvojit će se 51 tisuća, a za komunikacijske vrijednosti (internetske stranice, društvene mreže, odnosi s javnošću, brošure i drugi tiskani materijal i oglašavanje) osigurano je 257 tisuća kuna.

Za razliku od prošle godine, u 2013. više će se novca uložiti u klasterske aktivnosti, kao što je povećanje online oglašavanja i više tiskanih materijala. Kako je najavila v. d. voditeljica TZ-a Maja Jovičić, organizirat će novu manifestaciju u veljači - to je Chocco & wine fest, odnosno festival čokolade i vina. Namjera TZ-a jest u Muzeju vina i seljačkog stvaralaštva sljubiti razne proizvođače čokolada s vinima, maslinovim uljima, medom, tartufima, lavandom te ostalim domaćim proizvodima, ali ne samo kroz enogastronomsku ponudu, nego i u wellness programima i slikarstvu. Zbog toga će se za tu priliku organizirati razne radionice i predavanja.

Prošla godina ostat će u pamćenju po dobrim rezultatima - do trećeg tjedna prosinca TZ je naplatio 1,08 milijuna kuna boravišne pristojbe od planiranih 994 tisuća, što je rezultat rasta dolazaka za šest i noćenja za osam posto. Najbrojniji su opet bili Nijemci, zatim Nizozemci, Danci, Austrijanci, Slovenci i Talijani. Pozitivna vijest, kako je istaknuto na zadnjoj lanjskoj sjednici, jest i to što su samostalni iznajmljivači svoj udio u noćenjima povećali za čak 52 posto. Ostale udjele drže kamp Park Umag, kao daleko najveći uplatitelj boravišne pristojbe s 87 posto, a zatim su vikendaši sa sedam posto, agencije dva posto i hotel San Rocco s jedan posto. U cijelom tom "kolaču" sada iznajmljivači drže "fetu" od tri posto.

U dogovoru s vodstvom kampa namjera je prirediti više ciljanih manifestacija te ih odraditi baš u kampu Park Umag, jer se u sezoni očekuje više od 8.000 gostiju. (T. KOCIJANČIĆ)


Podijeli: Facebook Twiter