Turistički div zainteresiran i za istarske hotele

Hotelska poduzeća na obali mogu imati itekakve koristi od ovog poznatog svjetskog brenda (N. LAZAREVIĆ)
Hotelska poduzeća na obali mogu imati itekakve koristi od ovog poznatog svjetskog brenda (N. LAZAREVIĆ)

Poznati svjetski hotelski lanac Marriott International ulazi u Hrvatsku kroz projekt Kupara. Kako je najavila ruska Avenue Grupa koja se jedina javila kao investitor u to atraktivno turističko područje na jugu Hrvatske, Marriott će biti grupacija koja će upravljati novim hotelima visoke kategorije, i to s brandom Ritz-Carlton.

Međutim, kako piše Poslovni dnevnik, Marriott ima u planu u narednih pet godina ući u još 4 do 5 hotela pod raznim Marriottovim brandovima na različitim destinacijama, uključujući Istru.

Najbolje posluje Britanija

- Cilj Marriotta je otvoriti minimalno jedan hotel u svakom glavnom gradu država u regiji, a u Hrvatskoj postoji potencijal za nekoliko gradskih i resort hotela na obali, kazao je Ivica Čačić, regionalni potpredsjednik za razvoj Marriotta za regiju istočne Europe Poslovnom dnevniku. Istaknuo je da je kao Marriottov predstavnik u zadnjih nekoliko godina već pričao s vlasnicima hotela u Istri, Rijeci, Opatiji, Splitu, Zagrebu i Dubrovniku, praktički u svim većim turističkim centrima. Ipak, nije htio otkriti o kojim je hotelima ili turističkim kućama riječ.

Inače, Marriott posluje u 4.200 hotela u 79 zemalja, a lanjski mu je prihod bio oko 14 milijardi dolara. Najviše hotela imaju u SAD-u, a u Europi daleko najbolje posluju u Velikoj Britaniji, gdje imaju 50 hotela. Od njih ukupno 19, najpoznatiji Marriottov hotelski brend je Ritz-Carlton.

Čačić je istaknuo kako hotelska poduzeća na obali mogu imati itekakve koristi od ovog poznatog svjetskog brenda. Naime, Marriott ima 50 milijuna lojalnih članova koji preferiraju odsjedati u Marriottovim hotelima. Ujedno, brendiranje postojećih hotela pod njihovim novim brandom Autograph collection, u vrlo razvijenim destinacijama kao što su London, Nica, Budimpešta i Prag, donijelo im je povećanje godišnjeg prihoda od 15 do 20 posto.

- U slučaju naših obalnih hotela, takav aranžman i povećanje prepoznatljivosti destinacije, sigurno će pridonijeti porastu potražnje i za ostale objekte u destinaciji, smatra Čačić.

Četiri hrvatska hotela

Ipak, na neki način Marriott je već u Hrvatskoj. Naime, Marriott International kupuje Starwood Hotels & Resorts kako bi stvorio najveću hotelsku kompaniju na svijetu. Riječ je o transakciji ukupne vrijednosti 12,2 milijardi dolara, od kojih će Marriot 11,9 milijardi dolara izdvojiti u dionicama, a 340 milijuna dolara u gotovini. Najnovijem spajanjem, kompanija će ponuditi 1,1 milijun soba u više od 5.500 hotela u više od 100 zemalja širom svijeta.

U Hrvatskoj u sklopu Starwooda posluju Sheraton u Zagrebu i Dubrovniku, Westin u Zagrebu te Le Meridien Lav u Splitu. (B. BAN)


Podijeli: Facebook Twiter