Svaka turistička sezona Puli donosi nešto novo, pa tako i ova. Mada veći kvalitetni pomaci i nisu previše vidljivi, nakon šarenih bombona i dućana sa sve po 7-8 eura, ove su godine u modi dragstori. Ovi dućani, kako smo čuli u razgovoru s Puljanima, na njih djeluju dvojako. Jednima je drago što će u večernjim satima, u šetnji gradom s djecom, imate gdje kupiti bocu vode ili sladoleda, a da ne trebaju sjesti u, za naše prilike, skupe kafiće. Drugi, pak, smatraju da naš grad zaslužuje puno bolje od dućana koji su otvoreni samo na nekoliko mjeseci, radi brze zarade.
Jedan je takav dućan otvoren u Ulici Sergijevaca, preko puta Parka grada Graza. Kako nam je rekao njegov vlasnik, ne vodi se kao dragstor jer naš zakon ne poznaje takav tip dućana, već kao trgovina hranom i pićem koja je dulje otvorena.
- Mislim da smo ovakvim tipom dućana obogatili turističku ponudu u centru grada. Nudimo piće, grickalice, novine i sladoled, i radimo do ponoći, odnosno, trenutnom gradskom odlukom, do 2 sata, kaže vlasnik Denis Božić.
Piće, grickalice, sladoled i cigarete nudi i dućan otvoren u nekadašnjem prostoru Vajde, a koji bi se nakon sezone trebao nadograditi te ugostiti neke od poznatijih svjetskih trgovačkih brendova.
Od ostalih noviteta, recimo da se u takozvanoj Art zoni Kandler otvorio novi dućan s majicama i jedan sa slatkišima, a vidjeli smo i dućan s kozmetikom. Očito je da su se lani pjenasti bomboni pokazali kao pravi hit, pa se ove godine nekoliko prostora prenamijenilo za prodaju tih slatkiša. Šteta što nema većeg interesa za prodaju nekih autohtonih slastica, domaćih proizvoda poput meda, maslinova ulja, vina… kojih nam ne manjka. Ostali nude standardne "suvenire", od majica preko kapa i šešira do magneta. (Borka PETROVIĆ; snimio Manuel ANGELINI)
VIŠE O OVOJ TEMI ČITAJTE U TISKANOM IZDANJU.