Istra je lani postigla sjajne rezultate s rekordnih 25 milijuna ostvarenih noćenja, a ove se godine radi na tome da se to poveća za još dva posto. Riječi su to istarskog župana Valtera Flega nakon današnje redovne godišnje Skupštine Turističke zajednice Istarske županije na kojoj su se analizirali svi lanjski rezultati te ostvarenje financijskog plana. Župan i direktor TZIŽ-a Denis Ivošević najavili su, budući da se bliži Uskrs, da se očekuje između 35 i 40 tisuća dolazaka te više od sto tisuća noćenja, što je povećanje u odnosu na lani od 70 posto. Naime, ove su godine blagdani za gotovo dva tjedna kasnije u odnosu na lanjski Uskrs, a k tome bit će to i odlična najava za pred i glavnu sezonu.
- Istra je postigla velike rezultate, a to su prije svega prije svega kontinuitet u repozicioniranju destinacije i strateškim partnerstvima sa svjetski poznatim brendovima i tržišnim liderima pri čemu smo obnovili partnerstva s BMW-om, Cubeom, Turkish airlinesom i Boschom. Istra je lani dobila pet velikih priznanja - prije svega od ADAC-a smo sedmu godinu za redom najpoželjnija auto destinacija, od Flos Oleia smo drugu godinu za redom najznačajnija maslinarska destinacija na svijetu, a tu su i priznanja od Huffington Posta, Wine Enthusiasta i Best European Destination, kazao je Ivošević.
Među bitnijim aktivnostima dovedene su nove aviokompanije, pa je Zračna luka Pula dostigla brojku od 435 tisuća putnika, što je, dodao je Ivošević, rekord u novijoj povijesti. Veseli podatak da je to samo dobra najava za još bolju 2017. u kojoj se očekuje 600 tisuća putnika.
- Lani smo podjednako radili na tome da povećamo broj i low cost i letove touroperatora, kao i redovne linije. Sada Zračna luka ima jako dobar omjer tih letova, pa kod plana od 600 tisuća putnika govorimo o gotovo o 50-postotnom povećanju. To je rezultat udruženog oglašavanja i trogodišnjeg plana kojeg je izradila stručna komisija, gdje smo u 2015. godini „podigli“ Skandinaviju, lani Njemačku a ove ćemo godine pokušati dodatno odraditi Francusku, pa bismo time upotpunili sva ključna tržišta avio destinacija pored naših klasičnih četiri, istaknuo je direktor TZIŽ-a.
Naglasio je da se na skupštini razgovaralo i o promocijskoj kampanji Share Istria koja je polučila odlične rezultate što je odlična podloga za njeno ponavljanje u ovoj godini. Prema statistikama Istra je lani je ugostila gotovo 3,9 milijuna turista i prvi put u povijesti realizirano je 25 milijuna noćenja, što je gotovo 300 tisuća dolazaka i 1,6 milijuna noćenja više u odnosu na 2015. Ogromno je to povećanje koje Istra odradila u samo jednoj godini, smatra Ivošević. (T. KOCIJANČIĆ)
OPŠIRNIJE U TISKANOM IZDANJU OD SRIJEDE