Stjepan Hauser i Luka Šulić opet obaraju rekorde. Ovaj put nadmašili su sami sebe, a to nije baš lako. Nakon što su prije nekoliko godina izazvali senzaciju spotom "Smooth Criminal", sada su obradom hard rock klasika "Thunderstruck" AC/DC-ja na YouTubeu u tjedan dana sakupili više od tri milijuna pogleda.
Možemo biti sigurni da interes neće splašnjavati ni idućih dana, a dvojica mladih čelista opet su se udružili s MedVid produkcijom, odnosno redateljem Kristijanom Burlovićem i montažerom Ivanom Štifanićem, a u montiranju su pomogli i dečki iz dua. Ovaj put video je snimljen u porečkoj kazališnoj i kinodvorani uz pomoć Društva prijatelja Giostre, a u spotu Šulić i Hauser dolaze pred publiku sastavljenu od raskošno odjevenih Giostranata, a dame i gospoda iz nekih prošlih vremena ostaju osupnuti onim što čuju.
- Ovo je nevjerojatno! Ne možemo vjerovati da nam se ovo opet događa! Mislili smo da je nemoguće ponoviti uspjeh "Smooth Criminala", a kamoli ga još nadmašiti! Presretni smo reakcijama i podrškom koju dobivamo sa svih strana svijeta!, izjavili su Luka i Stjepan koji rade na novom albumu i pripremaju se za turneju u Japanu. Ovo je inače već četvrti put da 2Cellos obrađuju AC/DC jer su već u repertoar uvrstili njihove hitove "Highway to hell", "Back in black" i "You shook me all night long".
Nisu samo 2Cellos oduševljeni. I komentari fanova iz cijelog svijeta ispod spota pokazuju da su opet pogodili "u sridu".
"Hmmm… Prilično sam siguran da je svatko tko je vidio spot zapljeskao na kraju. Ja sam zapljeskao toliko jako da su me čak i dečki morali čuti" piše u jednom komentaru dok drugi samo konstatira "Žao mi je, AC/DC, ali ova verzija je puuuno bolja".
Komentare prate i sami 2Cellos koji su se na YouTubeu zahvalili obožavateljima na podršci. Doduše, ima i par negativnih postova koji kažu da tu 2Cellos samo kopiraju i ne rade ništa što već nije radila Apocalyptica dok je izvodila pjesme Metallice. (M. RADIĆ)