Trebamo više slovenskih turista u predsezoni

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Prema prvim najavama, ova bi turisticka sezona, što se tice slovenskih turista, ponovno trebala biti odlicna kao i 2011. godine. Glavni slovenski touroperatori izašli su sa svojim katalozima te se hvale vecim bukingom u ovo doba no što je to bilo lani, saznajemo od direktora slovenskog predstavništva Hrvatske turisticke zajednice Gorana Blažica nakon ljubljanskog turistickog sajma Turizam i slobodno vrijeme, koji se održao proteklog vikenda.

- Naravno da se iz toga još ne mogu izvlaciti dugorocni zakljucci, ali je to za sada cinjenica koja nas veseli. Ona je vjerojatno rezultat popusta koje agencije nude u takozvanom first bookingu, ali pokazuje da Hrvatska ostaje u trendu te da se i dalje možemo nadati dobrim vijestima iz Slovenije, smatra Blažic.

Prošla je godina bila jedna od najuspješnijih godina hrvatskog turizma na slovenskom tržištu s povecanjem vecim od 11 posto u odnosu na prethodnu i ostvarenjem od oko 1,2 milijuna dolazaka te oko 7,2 milijuna nocenja, što je drugo mjesto na ljestvici inozemnih gostiju (odmah poslije njemackog), te cini oko 11 posto ukupnog prometa hrvatskog turizma. U Istri Slovenci su lani ostvarili 470 tisuca dolazaka, 13 posto više, te 2,9 milijuna nocenja, 12 posto više no 2010. godine.

- S obzirom na navedeno i na kapacitet tržišta, teško bi bilo ocekivati znacajna povecanja, ali bi ponavljanje rezultata iz prošle sezone predstavljalo znacajan uspjeh. Zato naše predstavništvo HTZ-a pocinje s promocijom pocetkom ožujka, odmah po završetku skijaške sezone, na nacin da posebno stavi naglasak na predsezonu i pokuša što više slovenskih gostiju usmjeriti na brojna zanimljiva dogadanja u Hrvatskoj u tom razdoblju, istice Blažic.

Najveci dio kampanje bit ce usmjeren na online oglašavanje, najposjecenije web portale te društvene mreže Facebook i Twitter, kao i na mobilno oglašavanje.

- Osim toga, u našem promocijskom nastupu ukljucit cemo se u vrlo posjecene klapske koncerte, radijske kampanje, predstaviti naše atraktivne destinacije i regije u uredu predstavništva, šoping-centrima i specijaliziranim televizijskim emisijama uz intenzivno korištenje nagradnih igara koje sponzoriraju naši gospodarski subjekti, zakljucuje Blažic.

Istodobno je u Zürichu održan sajam Fespo, koji takoder šalje pozitivne signale za predstojecu turisticku sezonu. Prema najavama iz predstavništva Hrvatske turisticke zajednice u Švicarskoj, sljedece bi se godine mogla uvesti aviolinija na potezu Zürich - Pula, i to hrvatskog avioprijevoznika Croatije Airlines.

Direktor predstavništva HTZ-a u Švicarskoj Zlatko Deželjin žali što se dovoljno ne iskorištava švicarsko turisticko tržište, koje je od Pule udaljeno tek 700 do 800 kilometara, buduci da je rijec o tržištu koje nije u krizi i gdje turisti itekako dobro troše. U Istri ih je lani bilo tek 39 tisuca i ostvarili su 240 tisuca nocenja.

- Sajam je bio dobro posjecen, prema prvim procjenama, imao je više od 65.000 posjetitelja, a isto tako i mi smo zadovoljni posjetom hrvatskom štandu. Hrvatska postaje sve prihvatljivija i simpaticna destinacija koja može bit adekvatna zamjena u odnosu na zemlje sjeverne Afrike koje zbog poznate situacije ni ove godine nece zabilježiti rezultate koje su postizale prije revolucije. Interes za Hrvatsku je dobar, trend je pozitivan, pa kako na tržištu tako i u Hrvatskoj trebamo uciniti sve da tu cinjenicu i iskoristimo, zakljucuje Blažic.


Podijeli: Facebook Twiter