Javna ustanova Pula Film Festival objavila je javni natječaj za izradu vizualnog identiteta 65. Pulskog filmskog festivala. Cjelokupna dokumentacija i tekst natječaja nalazi se na internetskoj stranici www.pulafilmfestival.hr. Cilj natječaja je dobiti kvalitetno rješenje za upotrebu identiteta na svim online i offline promidžbenim materijalima (plakati, letci, brošure, monografije, internetska stranica, promotivni materijali...).
Natjecateljima se daju četiri smjernice za izradu prijedloga rješenja vizualnog identiteta, među kojima i ta da prijedlog rješenja mora biti originalan, sadržavati grafičku i komunikacijsku kvalitetu, jedinstven i jednostavan, te pratiti suvremene trendove u dizajnu.
Pristigle radove ocjenjivat će Povjerenstvo koje će imenovati Upravno vijeće Pula Film Festivala, a najprihvatljivije rješenje većinom glasova donijet će se najkasnije do 1. veljače 2018. godine. Na odluku o odabiru Povjerenstva natjecatelji nemaju pravo prigovora. Odabranom natjecatelju dodijelit će se novčana nagrada u iznosu 7.000 kuna.
Ponude treba dostaviti u zatvorenoj omotnici najkasnije do 22. siječnja iduće godine. Rad ne smije biti prethodno publiciran, reklamiran i prezentiran javnosti. Prijavljeni radovi ne vraćaju se autorima po okončanju natječaja. (Z. ANGELESKI)