Na opis popularnosti B-segmenta u Europi ne treba trošiti previše rijeci. Dovoljno je reci da svaki proizvodac automobila bar s jednim modelom nastoji otrgnuti svoj dio kolaca.
Osnovne znacajke ovih modela jesu kompaktne dimenzije, niska potrošnja i prihvatljiva cijena. Japanski gigant Toyota planira proširiti svoju ponudu u segmentu hibridnim mališanom kojeg cemo u konceptnoj formi vidjeti na autosalonu u Ženevi.
Detalji su zasad iznimno šturi, a koncept koji ce se zvati Yaris HSD navodno ce dijeliti mnoge vizualne detalje s ostalim Toyotinim hibridnim modelima, dok bi se pod poklopcem trebao naci benzinsko-elektricni sklop nepoznatih karakteristika.
Ostaje za vidjeti kako ce Toyota tržišno pozicionirati svojeg hibridnog mališana kad se u obzir uzme da su Europljani, tradicionalno navikli na štedljive dizelaše, nenavikli na benzince, kao i premiju u cijeni koju je potrebno platiti za dva motora umjesto jednog.