Tko nas najviše potice na shopping?

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Premda u modnoj industriji vlada ideja kako su mršavice ultimativni strojevi za prodaju odjevnog asortimana, jedno od nedavno objavljenih istraživanja u kanadskom Elle-u pokazuje upravo suprotno.

Mršavice velicine 0 nisu idealna opcija kada pokušavate doci do žena iznad 25. godine života koje vole potrošiti kunu više na dobar komad višeg cjenovnog ranga.

Kako je to dokazao Ben Berry, jedan od znatiželjnih modnih agenata, postoji velika vjerojatnost kako ce žene najlakše otvoriti svoj novcanik kada ugledaju željeni komad na osobi slicnije grade, rase i godina!

Upravo je ova teza srušila dosadašnje vjerovanje kako mršave 17-godišnjakinje blijede puti najbolje sugeriraju kako je nešto poželjno!

U velikoj su se vecini slucajeva njegove ispitanice izjašnjavale "ZA" kada su ugledale ženu slicnije grade koja pozira u reklami za odreden proizvod - naravno, radilo se o pitanju: "Biste li kupili ovaj predmet?". (Fashion.hr)


Podijeli: Facebook Twiter