Tri televizijske kuce s nacionalnom koncesijom ne mogu se dogovoriti koja je od njih najuspješnija po gledanosti u 2009. godini. RTL kaže da je lider u cjelodnevnom terminu emitiranja programa i u udarnom terminu, Nova TV tvrdi da je upravo ona lider u udarnom terminu jer RTL ne navodi vrijeme koje taj termin obuhvaca, dok HRT na sve to odgovara da se nece upuštati u rasprave, ali da je ipak on najgledaniji jer od deset najgledanijih emisija osam je njegovih.
Zanimljivo je da RTL, Nova TV i HRT barataju istim istraživanjem tvrtke «AGB Media Nielsen Research», a svaka podatke istraživanja tumaci drugacije.
RTL kaže da su oni tržišni lider vec cetvrtu godinu za redom. "Uspjeh RTL-a zasniva se na jakim brendovima i ponudenom televizijskom sadržaju koji stvaraju kreativni zaposlenici puni entuzijazma. Prošlu godinu RTL je završio kao prva televizijska postaja - zadržala je svoju vodecu poziciju u cjelodnevnom terminu prikazivanja s 26,2 posto, ostavivši konkurenciju iza sebe - HTV 1 s 23,6 posto, Novu TV s 22,8 posto, HTV 2 12,8 posto, kaže Nataša Roksandic iz odnosa s javnošcu te televizije.
Medutim, Nova TV tvrdi nešto sasvim drugacije. "U podacima nije navedeno vrijeme udarnog termina, a ono podrazumijeva vrijeme od 19 do 23 sata, te isticemo kako je upravo Nova TV u 2009. godini zauzela vodecu poziciju s gledanošcu od 27,4 posto udjela u gledanosti u ciljanoj skupini 18 do 49 godina, saznajemo od Lidije Bukovac iz odnosa s javnošcu Nove TV.
HRT pak obrazlaže da je javna televizija koja mora pokriti potrebe svih gledatelja, a ne samo onih od 18 do 49 godina i tvrdi da je s osam od deset najgledanijih emisija najgledanija u prošloj godini. "HRT ne može stavljati jednu skupinu gledatelja ispred druge jer smo javna televizija koju financiraju gledatelji i ne bi htjeli ulaziti u raspravu o najgledanijima i o udarnom terminu. Tim raspravama mogu se baviti komercijalne televizije", smatra glasnogovornik HRT-a Danko Družijanic.