Tko će biti novi direktor IRTA-e?

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Istarska razvojna turistička agencija (IRTA) 1. veljače 2013. dobiva novog direktora jer aktualni Renco Miletić s tim datumom odlazi u mirovinu. Tko će ga naslijediti doznat će se vrlo brzo jer se očekuje skori sastanak Nadzornog odbora ove javno-privatne agencije koja predstavlja svojevrsni županijski DMC, produženu ruku županijske turističke zajednice.

Agencija će u budućnosti igrati puno veću ulogu nego dosad, barem prema najavama novog zakona o turističkim zajednicama, čiji bi prijedlog trebao biti gotov do kraja godina, a predviđa veliku reorganizaciju sustava TZ-a te osnivanje DMO-a i DMC-a, pa se očekuje da će za njenu čelnu funkciju sigurno biti zainteresiranih.

O konkretnim imenima zasad u turističkim krugovima šute. Doduše, između redaka da se pročitati da Istarska županija želi na tom mjestu svog čovjeka, dok, s druge strane, hotelijeri žele svog.

Agencija je, naime, u 54-postotnom vlasništvu istarskih hotelijera, dok je vlasnik preostalih 46 posto Županija.

Ne bi to bio prvi put da se oko jedne od čelnih fotelja u istarskom turizmu Županija i hotelske kuće nađu na suprotnim stranama: sličan se scenarij, podsjećamo, odigravao i prije nekoliko godina prilikom izbora direktora županijske Turističke zajednice.

Predsjednik Nadzornog odbora IRTA-e Željko Kukurin, inače prvi čovjek umaškog Istraturista, nije htio komentirati imaju li hotelijeri svoga kandidata ili kandidatkinju, dok Branko Curić, potpredsjednik NO-a i pročelnik Odjela za turizam Istarske županije, koja je suvlasnik agencije, kaže da nema tih informacija. Jedino ističe da će se o tome raspravljati na sljedećim sastancima vlasnika agencije.

- Naša je intencija kao Županije da IRTA bude slična po svom djelovanju Agenciji za ruralni razvoj Istre ili Istarskoj razvojnoj agenciji. Željeli bismo da se posveti razvoju turističkih proizvoda kao što su biciklizam, Istra Inspirit i svi drugi u suradnji s privatnim sektorom i da bude prava razvojna agencija, kaže nam Curić.

Ističe da u razvoju novih proizvoda u Istri bez obzira na mnoge koji su već prepoznatljivi, poput eno-gastronomije i biciklizma, ima još jako puno posla, što je jasno po turističkim brojkama koje se realiziraju i dalje, bez obzira na sve bolju popunjenost pred, a posebno posezone, većinom u vršnim ljetnim mjesecima.

- Ne mogu se pomiriti sa sudbinom Istre kao destinacije  sunca i mora jer imamo jako puno prostora za razvoj. U tom smislu velika će nam pomoć biti novac od turističkog zemljišta koji će se koristiti upravo za razvoj novih proizvoda, kaže pročelnik. (B. BAN)


Podijeli: Facebook Twiter