Twitter vino

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Društvena internetska mreža Twitter uplovila je u vinske vode. Twitter je proizveo vino pod nazivom Fledgling Wine u suradnji s vinarijom Crushpad iz San Francisca.

Proizvodnja vina je ustvari popratna avantura koja prati jedan plemenit cilj. Naime, dio novaca od prodaje vina namijenjen je organizaciji Room to Read koja potice pismenost djece po cijelom svijetu.

Za sada su na prodaju Fledgling Pinot Noir 2009. i Fledgling Chardonnay 2009. Butelju cete platiti 20 dolara, od cega 5 dolara ide organizaciji Room to Read, a ostatak se vraca u proizvodnju vina. Takoder se mora napomenuti da ce vino biti spremno za degustaciju tek u kolovozu 2010, što ne znaci da se ne može kupiti odmah obzirom da se radi o limitiranoj seriji.

Suosnivaci Twittera, Biz Stone i Evan Williams izjavili su kako ovaj pothvat utjelovljuje dvije stvari koje predstavljaju misiju Twittera, a to su pružanje pristupa informacijama te naglašavanje snage otvorene komunikacije u cilju postizanja pozitivne promjene.


Podijeli: Facebook Twiter