2Cellos grabe prema novom uspjehu započetom prije dva i pol tjedna kada je na YouTubeu osvanuo spot za obradu pjesme "Thunderstruck" AC/DC te u manje od tjedan dana sakupio tri milijuna pregleda. U trenutku pisanja ovog teksta ta brojka bliži se desetmilijuntom kliku.
Ovdje treba podsjetiti da je prvi spot 2Cellos "Smooth criminal" došao do svog prvog milijuna nakon tjedan dana, a za tri milijuna mu je trebalo oko tri mjeseca. To je tada bila senzacija, a spot je Luki Šuliću i Stjepanu Hauseru otvorio vrata za prvu ligu svjetskog show businessa.
Primijetili su ih tada Elton John, diskografska kuća Sony, uslijedio je prvi pa drugi album, a vrijeme između snimanja ispunili su gostovanjima u poznatim talk showovima i serijama te rasprodanim koncertima na velikim svjetskim pozornicama.
Jedna od najljepših pozornica na kojoj su se pokazali u punom sjaju bila je i pulska Arena u kojoj su zasvirali prošle godine, a snimke s nastupa pojavile su se na netu.
Zanimljivo, zahvaljujući tome što je "Thunderstruck" privukao milijune pogleda, porastao je interes i za snimke s koncerta u Areni koje su postale još gledanije na YouTubeu. Radi se o vrhunskim snimkama, napravljenima s 19 kamera, a iza tih koncertnih spotova kao i iza "Thunderstrucka" i "Smooth criminala" stoji MedVid produkcija i redatelj Kristijan Burlović. (M. RADIĆ)
CIJELI TEKST PROČITAJTE U TISKANOM IZDANJU.