ThemeBags - torba s omiljenim filmskim likom

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

U neko moje vrijeme dragi su se filmski likovi, pjevaci i glumci uz pomoc pribadaca kvacili po zidovima soba. Najcešce je bila rijec o predimenzioniranim plakatima ili posterima iz specijaliziranih mladenackih casopisa tipa njemackog Brava.

Danas pak sa svojim filmskim junakom i doslovce "ruku pod ruku" možeš izaci u grad, sjesti na kavu ili ga jednostavno objesiti da visi sa stolice. Sve to moguce je zahvaljujuci 24-godišnjem dizajneru Nevenu Udovicicu, koji je na osebujan nacin spojio struku s hobijem i dobio themeBags, odnosno torbe na kojima se ponosno koce poznati likovi iz show businessa, od Audrey Hepburn i Woodyja Allena do Jacka Nicholsona, Davida Bowieja ili simpaticne Amelie, za koju, usput, njen tvorac Udovicic veli i da je najtraženija.

- S obzirom da cu uskoro diplomirati na Grafickom fakultetu u Zagrebu te po svemu sudeci biti tek jedan u nizu nezaposlenih školovanih ljudi, poceo sam si tražiti hobi, nešto što ce me ispunjavati. I našao sam torbe.

Citava ideja o "nosivosti" filmskih likova ponikla je iz mog diplomskog rada pod naslovom "Filmski plakat". Istražujuci pomno te plakate, od povijesti i sadržaja do dizajna i svega onog što me zanimalo, oduševio sam se njihovom ljepotom i atraktivnošcu. Buduci da vecina ljudi o filmskom plakatu zna malo ili ništa, dosjetio sam se da ga na svoj nacin "prenesem" na žensku torbu, kaže nam Neven.

No, baš i nije sve išlo glatko. Valjalo je istraživati, crtati, šivati, kombinirati? Cesto bi sve ucinjeno na koncu završilo u košu. Uskocila je tada njegova prijateljica Karin Milotic, provedbena menadžerica.



ThemeBagsice zapravo su djelo dva para ruku - za ideju je zadužen Neven, a za provedbu Karin. Koliko su oba autora važna, zna svaka žena koja je bar jednom u ruku uzela konac i iglu. Torbe su, naime, besprijekorno sašivene, a svojom se posebnošcu definitivno izdvajaju od ostalih.

- Najveci je problem bio izbor teme, a potom i materijala, oblika i dodataka, poput cicka, patenata, džepova. No, kada sam definirao da ce torbe biti "filmske", sve je nekako sjelo na svoje mjesto. Dva mjeseca smo radili i tada se dogodio prototip.

Znao sam da je to - to onda kada su mi prijatelji klimnuli. S vremenom smo postali bolji i danas se themeBagsice, nakon Zagreba, mogu vidjeti i kupiti u pulskom Muffinu, odnosno uz pomoc interneta, s kojeg nam stiže najveci broj mušterija, objašnjava Udovicic.

Osim zbog ideje o nosivosti likova, posebnost svake torbe je u tome što je rucno izradena. Neven pocinje ilustracijom, koja je sitotisak plus kolaž, a Karin nastavlja spajanjem i šivanjem. Za svaku torbu potrebno je pola dana. Trud se naposljetku isplatio pa mladi žminjski autorski dvojac razmišlja i o proširenju asortimana. No, kada ce se to zbiti i cime ce nas iznenaditi zasad je tajna. Neven veli da je ovo ljeto definitivno u znaku themeBagsica, a poslije ce lako.

Na pitanje tko su fanovi nove modne linije torbi dobivamo ocekivani odgovor - djevojke. Ipak, i decki se trude, pa ce tu i tamo neki od njih Bowieja nositi na ramenu, odnosno ovim torbama definitivno obradovati djevojke za rodendan ili neku obljetnicu. U svakom slucaju, rijec je o veselim, drugacijim i uistinu posebnim torbama, koje ponešto govore i o vlasnicima, ovisno o tome jesu li romanticni pa obožavaju Audrey ili Amelie, ili ekstravagantniji pa se opredjeljuju za Bowieja ili Fridu Kahlo. (N. ORLOVIC RADIC)


Podijeli: Facebook Twiter