The Rodnik Band i pop modni brend

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Nakon New Yorka, Milana, Tokija i Londona multitalentirani britanski dizajner Philip Colbert, ciji dizajn obožavaju kraljica Ranija od Jordana, dizajneri Matthew Williamson pa i modno izbirljiv Karl Lagerfeld te trendseterice Sienna Miller i Peaches Geldof, predstavit ce na Dreft Fashion Weeku Zagreb svoju modnu marku, preciznije pop brend The Rodnik Band.



Simultano koristeci glazbu s umjetnošcu i modom, The Rodnik Band uvelike odmice od tradicionalnog poimanja modnih marki, i tvori tako univerzalan modni koncept. To i mnogo više doživjet ce posjetitelji u Balonu Bocarskog doma, kao i prolaznici prateci live stream na Trgu bana Jelacica, ili na službenoj stranici Dreft Fashion Weeka Zagreb.



Naime, ovaj nepredvidivi kreator, sklon gerilskim akcijama, poput revije koju je u tajnosti planirao u londonskoj nacionalnoj galeriji prošle godine, kada muzejsko osiguranje nije moglo sprijeciti stotine posjetitelja da snimaju i prate manekenke koje su defilirale dvoranama, pripremio pravi show. Ono što je ipak otkrio jest da je kolekcija konceptualnih i ironicnih kreacija inspirirana modernom umjetnošcu, posebice Marcelom Duchampom i pop art pokretom.


Podijeli: Facebook Twiter