"The Wall" - 30 godina poslije

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

U opcoj poplavi raznoraznih revivala, ponovnih okupljanja bendova, remasteriziranih albuma i kojekakvih retro prica koje popunjavaju kreativne rupe suvremenog doba, jedna ce osobito razveseliti poklonike Pink Floyda. Odmetnuti Floyd, ili tocnije Pink, Roger Waters, pripremio je turneju «The Wall», kojom ce obilježiti 30. godišnjicu ovog kultnog albuma, koji je u segmentima promijenio shvacanje rock muzike uopce.

Fanovi iz Hrvatske, ali i regije, nece morati do najbliže nam Budimpešte kao jedne od tocaka turneje, vec ce svoju priliku da ugrabe vjerojatno posljednju priliku za ukrcaj na vlak «The Wall» imati i u zagrebackoj Areni. Tamo ce 13. travnja sljedece godine, u punom svom kapacitetu od više od 17.500 mjesta, taj dinosaurov kostur na kraju grada ugostiti jednog drugog dinosaura - legendu psihodelicnog i progresivnog rocka.

Waters, kažu organizatori iz Lupa promocije, priprema spektakl koji bi mogao oznaciti koncertnu dekadu. Ukljucivat ce turneju u više od 30 europskih gradova, ciji popis odaje uglavnom bogate europske prijestolnice i megapolise. Watersa na turneji prati šleper glazbenika, a broj šlepera koncertne produkcije ipak nismo uspjeli saznati od organizatora, koji navode tek da ce videozid s novim Watersovim vizualima biti doista impresivan - od cak 700 cetvornih metara.

Waters je o novoj turneji izjavio da je ona pokušaj komparacije vremena otprije 30 godina, kad je on sam bio mladi preplašeni covjek, s vremenom danas i našim trenutacnim problemima. Istina, i racun u banci sve je tanji, a od cjeline Pink Floyda Waters ima prava samo na «The Wall» (i to ne kompletan) te na svinju na napuhavanje, koja bi mogla ukrasiti i novu turneju. Inace, Waters je izjavio i da bi se barem na jednoj svirci mogao pojaviti David Gilmour, no teško da ce to biti baš u Zagrebu.

Iako je «The Wall», suprotno možda svojoj originalnoj nakani, dodao još koju ciglu u zid izmedu publike i izvodaca, on kroz svoju metaforu otudenosti ima štogod reci i o eri koju živimo. Eri u kojoj su ekonomski jazovi i promjene u komunikaciji izmedu ljudi doveli do rušenja starih, ali i gradnje novih zidova.

Ulaznice krecu u prodaju 1. rujna, a podijeljene su u kategorije: VIP loža - 800 kuna, tribina dolje - 400 kuna, tribina gore - 360 kuna i parter 360 kuna. Za one dubljeg džepa i prohtjeva pripremljen je poseban paket koji ukljucuje ulaznicu unutar prvih 15 redova, majicu, poster i službeni program turneje, akreditaciju, set bedževa i ekskluzivni poklon (ne zna se što). Cijena - prava sitnica - 1.650 kuna.


Podijeli: Facebook Twiter