TEST: Mitsubishi Outlander 4WD 2.2 DI-D

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Redizajnirana generacija Mitsubuishi Outlandera, jednog od onih SUV-ova što idu u red najcjenjenijih primjeraka ove vrste, donosi značajnije promjene izgleda, ne i dimenzije. Prednja je maska tako postala jednostavnija, elegantnija ali s manje izraženom osobnosti. Straga su promjene također velike. Umjesto efektnih, ali izgledom ne pretjerano "dugotrajnih" svjetala, donio je decentniju ali i moderniju verziju. K tome, čini nam se da na taj način bolje "gađa" globalni ukus, da će se bolje snaći na nizu kontinenata. K tome, na taj je način postao primjereniji devizi što i inače prati Mitsubishijeva vozila: kupuje ih se jednom da bi trajala zauvijek.

Unutrašnjost je ostala slična prethodnoj generaciji. Vrlo je funkcionalna i pregledna. Raspored instrumenata logičan, opsluživanje jednostavno, bez pretjeranih "manevara" koji bi mogli utjecati na koncentraciju vozača i sigurnost vožnje. Volumenom Outlander privlači najviše ocjene, na stražnjoj je klupi obilje prostora za noge putnika, a prtljažnik je jedan od najvećih u klasi.

Motor što je pokretao testni Outlander bio je jedan od klasika: 2,2 litre i 150 KS. Moćan, stabilan, sklon linearnim ubrzanjima i jednostavnom održavanju visokih putnih brzina. Zahvaljujući gabaritima i taj motor priziva dugovječnost, a ono što je nas kod njega iznenadilo, pa i oduševilo - prosječna je potrošnja. Ne treba izgubiti iz vida da Outlander nije ni najmanje lagan automobil, težina mu je skoro 1,7 tona kao i to da je bio opremljen automatskim mjenjačem što sve zajedno priziva povećani utrošak goriva. No, naš se prosjek na kraju zaustavio na 7,6 litara. Sigurni smo da bi se sve zajedno moglo spustiti i ispod 7 litara jer našem je prosjeku podosta kumovala značajnija zastupljenost autocesta u općem prosjeku.

Osnovna cijena Outlandera u paketu opreme "intense" iznosi 266 tisuća kuna. U doplatnoj zoni se nalazila metalik boja za koju treba doplatiti 6 tisuća kuna ali i automatski mjenjač sa 6 stupnjeva prijenosa po cijeni od 15 tisuća kuna. Sveukupno iznos se zaustavio na 287 tisuća kuna što je, ma koliko cijenili Mitsubishijev image, previše za klasu u kojoj se Outlander nalazi. S druge strane, luksuz opreme svemu ipak daje razlog za razumijevanje cijene, tim više ako ju usporedimo s iznosima što se naplaćuju u "premium" klasi. Nije naime Outlander mnogo lošiji od njih, a cijena mu je ipak znatno niža. S druge strane, usporedimo li ga s nekolicinom korejskih konkurenata, cijena mu ipak bitno odskače, za što također nema nekih bitnijih razloga.

SUV Mitsubishi Outlander je jedan od onih SUV-ova što se kupuju na "duge staze". Stoga, zamjerke diskretnom dizajnu ili nešto višoj cijeni možda i nisu toliko značajne. Želite li i možete potrošiti toliki iznos na automobil, Outlander svakako dobiva svaku preporuku. Odiše kvalitetom, primjerice izolacija kabine je jako dobra kao i plastika unutrašnjosti, i sasvim je sigurno da ne krije ma kakva neugodna iznenađenja. (E.PRODAN)
 


Podijeli: Facebook Twiter