TEST: Citroen C3 1.6 e-HDi 90 Airdream Exclusive

(K. TADIJIĆ)
(K. TADIJIĆ)

Aduti Citroena C3 su vrlo jasni: privlačan izgled, kompaktne, gradu prilagođene dimenzije, ugodan i relativno prostran interijer te  štedljivost i simpatičan izgled. A kad se pod poklopcem motora vrti potentni e-Hdi agregat od 90 konjskih snaga, priča postaje još zanimljivija.

Prije svega, valja naglasiti da je ovaj testni primjerak ogledalo ponude, dakle opremljen je bio gotovo "do zuba". Exclusive paket između ostaloga donosi ABS, progresivni servoupravljač, LED dnevna svjetla, radio CD MP3 (+ USB i Bluetooth), tempomat, automatski klima uređaj, elektropodizače za sva četiri prozora, 6 zračnih jastuka, stražnje park. senzore, svjetla za maglu, 16-colne lijevane naplatke, panoramski vjetrobran Zenith i još štošta- Dajkle, i više nego dovoljno.

Osim izuzetno simpatičnog i osvježavajućeg izgleda, mali "francuz" oduševljava dobro odmjerenom prostranošću u razigranoj, ali funkcionalnoj unutrašnjosti. Na stražnjoj klupe neće biti tijesno čak ni odrasloj osobi prilikom putovanja, a prtljažnik će mjesečne namirnice po povratku iz trgovine. Zatreba li prostor za prtljagu, C3 će progutati dvije pozamašne putne torbe.

Svega 1.085 kilograma teškog mališana pokreće 1,6-litarski turbodizelaš e-Hdi tehnologije istiskujući 92 KS, odnosno 230 Nm zakretnog momenta raspoloživih od razmjerno niskih 1.750 o/min. Već na papiru jasno je da je riječ u živahnom automobilu, a takav se pokazao i u praksi, uz izuzetno povoljnu potrošnju goriva od svega 6,5 litara na 100 km u prosjeku. A nismo ga uopće štedjeli.

Malu zamjerku imamo na ovjes koji je premekan za ovakav agregat te pomalo bezosjećajnom upravljaču. S druge strane, udobnost je vrlo solidna, neravnine upija solidno, stoga izostanak sportskih svojstava ovom automobilu nećemo tretirati kao manu, tek ljubitelje istih upozoriti kako ovo nije automobil za njih.

Za kraj, osvrnimo se na cijenu gradskog mališana. Punim nazivom C3 1.6 e-HDi 90 Airdream Exclusive BVM, ovaj automobil u salonima košta 117.719 Kn. Testirani je automobil pak bio opremljen i bijelom metalik bojom (3.200 kn), dodatno zatamnjenim stražnjim staklima i kromiranim detaljima (1.500 kn) te rezervnim kotačem smanjenih dimenzija (500 kn). Ukupno - 123.101 kuna.

Nije malo, no u odnosu na konkurenciju vrlo korektan iznos. Podsjećamo, na početku teksta spomenuli smo kako smo testirali ogledni primjerak game, dok se cijene modela C3 na našem tržištu kreću od 73.900 kn. (K. T.)






 


Podijeli: Facebook Twiter