Temperamentna i sugestivna

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Malteška pijanistica Charlene Farrugia nastupila je sinoc u dvorani "Tone peruško" u sklopu programa ovogodišnje Akademske koncertne sezone Odjela za glazbu Sveucilišta Jurja Dobrile u Puli. Ona je glazbenica mlade generacije koja, nakon magisterija pri londonskom Royal Academy of Music, svoje usavršavanje nastavlja doktorskim studijem pri sveucilištu rodne Malte i u imolskoj klasi prof. Borisa Petrushanskyja. Djelic osobnosti njenog pijanizma pulska je publika vec imala prilike upoznati jer na istoj je pozornici ove godine vec nastupila kao korepetitorica, no ove je veceri predano i iscrpno pokazala svoj interpretativni profil.

Iz opusa L. van Beethovena slušali smo "Sonatu op. 53 'Waldstein' (Allegro con brio, Introduzione: Adagio molto; Rondo: Allegro Moderato)", iz onog C. Saint- Saensa "Etudes, op. 111; nos. 1, 4, 6), dok je u drugom djelu veceri izvela F. Liztove "Ballade br. 2 u b- molu" i "Apres une Lecture de Dante: Fantasia quasi Sonata" te A. Ginasterinu "Sonatu op. 22, br. 1 (Allegro marcato, Presto misterioso, Adagio molto appassionato, Ruvido ed Ostinato)". Ginastera i Liszt najvjernije su prenijeli duh i afinitete pijanistice.

Charlene Farrugia svoju muzikalnost vješto i uvjerljivo prenosi snažnim i upecatljivim temperamentom, no i savršeno stabilnom tehnickom imposturom. S ovim postavkama lako dopire do pažnje slušatelja, održava koncentraciju i kontakt, budi sugestiju.


Podijeli: Facebook Twiter