"Prije 20 dana je grom udario u telefonski stup ispred moje kuće i spržio kablove. Jedva sam uspio prijaviti kvar, svaki dan zovem T-Com ali se ili ne javljaju ili kažu da će poslati nekoga da to popravi, a nitko ne dolazi", požalio nam se 82-godišnji Edvard Dvorski iz Valbandona. Tek kada smo posjetili Dvorskog, nazvali T-Com i rekli im da je grom zaista pogodio kabel na telefonskom stupu i da iz njega strše žice, obećali su da će poslati tehničko osoblje. Dvorskom je tako ipak saniran kvar, no mogućnost ponavljanja ovakvog događaja je ostala jer je iz neobjašnjivog razloga kabel od telefona i interneta postavljen uz sam gromobran.
Nerijetko se u našim novinama pisalo o problemima s telefonskim i internetskim linijama diljem Istre, a posebno s dotrajalom infrastrukturom o kojoj bi brigu trebale voditi tehničke službe Hrvatskog Telekoma (HT), ali one to ne čine. Uglavnom reagiraju tek kada se nešto dogodi, što je pri zadnjem jačem nevremenu bio slučaj i u Muntiću.
- Kvarovi u mreži otklanjaju se u najkraćem mogućem roku, ali nažalost, u određenim situacijama, za realizaciju pojedinih radova potrebno je nešto duže vrijeme s obzirom da je za izvođenje određenih zahvata potrebno ishoditi prethodne suglasnosti. Isto tako, vrijeme otklona pojedinih kvarova može ovisiti i o trenutnoj raspoloživosti materijala potrebnih za rad, piše u odgovoru HT-a.
Tvrde da kontinuirano ulažu u održavanje i modernizaciju telekomunikacijske mreže.
Iako se putem dopisa koji su nam poslali ispričavaju korisnicima radi eventualnih neugodnosti zbog nemogućnosti korištenja njihovih usluga, ostali smo zakinuti za odgovore na najvažnija pitanja: planira li se u skorije vrijeme obnova zastarjelih i zbog dotrajalosti opasnih telefonskih stupova ili nastavak polaganja podzemnih kablova, tko će korisnicima nadoknaditi nanesenu im štetu zbog nemogućnosti rada od kuće svojih svakodnevnih poslova koji iziskuju korištenje telefona, telefaksa i interneta? (P. SOFTIĆ)
CIJELI TEKST U TISKANOM IZDANJU