Financijska kriza nije zaobišla ni pulski proracun pa izjava gradonacelnika Borisa Miletica prilikom prezentiranja rebalansa u srpnju ne nudi pretjerani optimizam niti za realizaciju projekta cjelovitog proširenja pulske obilaznice. Gradonacelnik je tada, naime, istaknuo da projekt nece doci u pitanje, ali ce zato "biti upitno poštovanje zacrtane dinamike radova".
Ostaje dvojbeno znaci li gradonacelnikova izjava da prva dionica nece biti zgotovljena nakon ugovorenih 150 radnih dana, odnosno pocetkom prosinca, ili ce se pak, nakon otvaranja prvog kilometra, usporiti s projektom do bolje financijske situacije. No, izglednijom se ipak cini druga varijanta. U vrijeme kada Grad ne može na svoja leda uprtiti ni jedan posto povecanja PDV-a za stabilnost cijena komunalnih usluga, teško je ocekivati nova velika sredstva za nesmetan nastavak ovog projekta. A to pak znaci da ce Pula imati cetiri trake obilaznice samo do križanja s Valmadama.
Planirane milijune kuna za izgradnju obilaznice iz državne blagajne, bilo putem proracuna bilo putem Županijske uprave za ceste (ŽUC), Pula nije doživjela. Iznos je ionako vec prepolovljen istovremeno s prvoplaniranom dionicom izgradnje do križanja s Medulinskom cestom u duljini od 2,5 kilometara. Za taj dio pulske obilaznice u ovogodišnjem proracunu, prije rebalansa, bilo je planirano 70 milijuna kuna, od cega su državna cak 42 milijuna: deset iz državnog proracuna i 32 od ŽUC-a. No, i tih 70 milijuna je smanjeno, paralelno s kilometražom, pa proširenje tek jednog, prvog kilometra obilaznice stoji upola manje, i to 39,5 milijuna kuna.
Projekt je zapocet koncem travnja, uoci lokalnih izbora. Radovi su se s pocetnog optimizma danas sveli na tek lagano odradivanje. Dobra je vijest da ne smetaju prometu, medutim, obistine li se prognoze pa se nakon realizacije pocetnog kilometra Ulice Prekomorskih brigada uspore radovi, malo tko ce vidjeti korist u takvom proširenju jedne od prometnih žila kucavica grada. U cijeloj prici ne treba smetnuti s uma da proširenje obilaznice ukljucuje i zamjenu asfaltnog sloja duž cijelog postojeceg dijela, koji je u katastrofalnom stanju.