Iako medu manjima, Turisticka zajednica Buzeta prvi je put dobila svoj vizualni identitet kroz koji se kao nit vodilja provlaci - tartuf. Clanovima Skupštine TZ-a, krajem prošlog tjedna, prezentiran je u hotelu Fontana.
- Vizualnim identitetom želimo lakše i jednostavnije komunicirati na tržištu. Svi promotivni materijali, pa i majice koje ce se nositi na info-punktu, ili pak šalice, kemijske, memorandumi, ubuduce ce imati jednu nit vodilju. O tome razmišljamo vec duže vrijeme, ali smo zbog nedostatka sredstava kroz segmente stvarali identitet, pa tako svoj slogan imaju Hum - najmanji grad na svijetu i Buzet - grad tartufa. Koristit cemo to i dalje s time da smo vizualno prilagodili komuniciranje na nacin da bude jasnije i da se može aplicirati na više sadržaja, istaknula je direktorica TZ Buzeta Nada Prodan Mrakovic.
Izrada vizualnog identiteta povjerena je mladoj buzetskoj grafickoj dizajnerici Martini Sirotic koja je završila studij dizajna pri Arhitektonskom fakultetu u Zagrebu te se vec dokazala i prilikom izrade vizualnog identiteta projekta "Buzetska naušnica".