"Tajnim gostom" do profita i zadovoljstva turista

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Čak 75 posto turista vraća se u neko odredište zbog ljubaznog osoblja, samo se četiri posto njih žali, a onda to svoje nezadovoljstvo uslugom, ljubaznošću ili cijenama dijeli s devet do dvadeset osoba.

Doduše, ako to učini na Facebooku, ta brojka rapidno raste. Zanimljivo je i da se samo 62 posto svih domaćina pri pozdravljanju gostiju na Jadranu osmjehne, a tek se 65 posto njih zahvali gostima što su odabrali upravo njihov lokal. Srećom, znamo pozdravljati pa 84 posto svih domaćina pozdravlja svoje goste na dolasku i odlasku.

Podaci su to sve popularnijeg mystery shoppinga agencije Heraklea u turizmu za proteklu sezonu, odnosno provjere usluge i kvalitete putem tajnih kupaca, koji je predstavljen jučer u rovinjskom hotelu Lone, a čija je tema bila "Novi trendovi u turizmu".

Ta istraživanja pokazuju da se na Jadranu, pa tako i u Istri te na Kvarneru (jer isti podaci vrijede jednako za svih sedam jadranskih županija) još itekako mora raditi na ljubaznosti i uslužnosti prema gostu. Jer gost je onaj koji je najbitniji. A ako je gost zadovoljan, on će se vraćati i preporučivati određenu destinaciju svojim prijateljima i rodbini, a u konačnici to znači veći profit hotelskim poduzećima, ali i samoj destinaciji koja živi od turizma.

- Tajni kupac funkcionira na gotovo identičan način kao i stvarni kupci ili gosti i jedina je razlika u tome što tajni gost nakon kupnje ili konzumiranja usluge izvještava što se dogodilo. Ispunjava anketu je li ga netko pozdravio, je li mu se nasmjehnuo i slično. To su vrlo realne, mjerljive i objektive situacije, a važno je da kupac odgovara profilu objekta ili manifestacije koji posjećuje, kaže nam Sanja Gomuzak iz agencije Heraklea. (B. BAN)

VIŠE ČITAJTE U TISKANOM IZDANJU


Podijeli: Facebook Twiter