Putopisno-portretne fotografije snimljene u Tajlandu i Kambodži, njih 15 mahom velikog formata, koje Rajan Milošević i Goran Načinović predstavljaju u labinskoj galeriji Alvona, potvrđuju da ovdašnji mladi autorski dvojac u daleke krajeve ne putuje samo da bi pronašao ljepotu drugačijeg, već i da potvrdi misao o lijepom u sebi samima. Zapisala je to Paola Orlić, autorica predgovora u popratnom katalogu izložbe "Same same but different", koja se može razgledati do ponedjeljka.
Postav je iznjedren iz mase od preko deset tisuća fotografija, dio kojih su Milošević i Načinović objavljivali i uz zanimljive blogovske zapise.
- Prezentacije uradaka u kojima se određena lica, tj. portreti spajaju sa širim kontekstom vizura egzotičnih krajolika i prostora, odraz su težnji dvaju multimedijalnih umjetnika, okupljenih u art-kolektivu Level 52, da putopisnu fotografiju učine življim, iskustveno izravnijim i neposrednijim medijem komunikacije. Gotovo pozivaju gledatelje da se, inspirirani viđenim, i sami otisnu na sličnu spoznajnu avanturu, veli Orlić i naglašava da se u objektivu ne nalaze uvijek ljepota i blagostanje, već i prizori siromaštva i težine života.
Milošević se fotografijom profesionalno bavi od 2009. godine, kada je postigao međunarodni uspjeh - njegov je uradak, naime, na natječaju jednog tematskog internetskog portala uvršten među 28 najboljih fotografija iz cijelog svijeta. Preferira portretno-konceptualni stil.
Načinović se, pak, aparata ozbiljnije uhvatio 2004. Prije tri godine okitio se nagradom Sonya "Foto ruta" na Danima fotografije u Rovinju, a na smash&pears internetskom portalu njegovo je djelo uvršteno u "28 best extreme action shots". Osim pejzažne, u novije vrijeme zaokuplja ga portretna, konceptualna i putopisna fotografija. (I. RADIĆ)