Nakon što je krajem listopada Taxi Cammeo u Puli zatvorio svoja vrata, ovih dana saznajemo da bi se, s nešto izmijenjenim ugovornim obvezama, mogao vratiti već krajem siječnja 2013. godine. Naime, kako saznajemo od Dražena Medića, tehničkog direktora Taxi Cammea, nakon zatvaranja ponudili su djelatnicima mogućnost da nastave raditi pod kapom Taxi Cammea, uzimajući licencu, ali i koristeći njihova vozila te call centar, što su mnogi i prihvatili.
Razlog odlaska iz Pule, kako smo pisali prije dva mjeseca, jest taj što je Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture odlučilo poništiti rješenje Ureda državne uprave u Istarskoj županiji o dodijeli 14 licenci Taxi Cammeu za obavljanje autotaksi prijevoza u sedam istarskih općina. Stoga im je preostalo taksiranje samo u Puli, i to s osam vozila, što im se pokazalo nerentabilnim. Medić je isticao i problem koji im je u radu stvarao viši inspektor resornog ministarstva Želimir Burgermaister (zaustavljao ih i po nekoliko puta na prometnicama, iskrcavao putnike, slao na tehničke preglede...), a sve to kumovalo je odluci o zatvaranju pulske filijale.
U međuvremenu su otpustili 22 djelatnika, vozače i osoblje call centra. Istovremeno su im ponudili mogućnost da se zaposle u Rijeci kao vozači Taxi Cammea ili pak, ako su zainteresirani i dobiju potrebne dozvole (otvore obrte), nastave raditi u franšizi, za što bi plaćali određenu naknadu.
- Interes je dosad iskazalo 15-ak vozača koji su nam poslali svoje zahtjeve, ali mi još nismo riješili formalnu stranu ugovora s dobavljačem vozila. Naime, sistem franšize funkcionira u Zagrebu, pod nazivom Taxi Cab, ali ovo bi bio nešto drugačiji model, jer u Zagrebu imaju svoja vozila, a odsad bi imali naša. Trenutno mijenjamo vozni park u Rijeci i Osijeku, uskoro i u Zagrebu i nadamo se Pulu riješiti u istom paketu. No, ponavljam, nismo finalizirali ugovor s dobavljačima vozila. Kada to budemo riješili ponudit ćemo vozačima u Puli da uzmu franšizu pa će ujedno dobiti i naša vozila, imati naše ime, koristiti usluge zajedničkog call centra, i to je za sada naš model. Vjerujem da bi se sve trebalo zgotoviti i prvi vozači Taxi Cammea vratiti u Pulu do kraja siječnja, izjavio nam je Medić. Dodao je da i dalje smatra svaku konkurenciju zdravom - ona omogućava i da se taksi profesija u cijelosti razvija. Naravno, najveće dobrobiti svega osjetili bi upravo korisnici, mišljenja je Medić.
Na upit jesu li vratili osam licenci Gradu Puli, Medić kaže da nisu, jer po Odluci o autotaksi prijevozu za to imaju rok od 90 dana. To nam je potvrdio i pročelnik za komunalni sustav i imovinu Damir Prhat. (piše S. ZRINIĆ TERLEVIĆ)
VIŠE ČITAJTE U TISKANOM IZDANJU