Vlasnici tableta citaju na svojim uredajima više vijesti i te vijesti su raznolikije, a vizualni, interaktivni elementi ih poticu na dublje istraživanje, zakljucak je zajednicke studije koju su proveli tvrtka Starcom MediaVest i online odjel BBC-a.
Sedamdeset i osam posto ispitanika izjavilo je da su procitali više vijesti i interesirali se o raznolikijim temama. Više od tri cetvrtine njih reklo je da tableti cjelokupno iskustvo dolaženja do vijesti cine znatno ugodnijim, a više od trecine ispitanih provodi više sati dnevno s medijima i to upravo zahvaljujuci svojim tabletima, piše Mashable.
Ovi rezultati proizlaze iz šest neformalnih, dubinskih intervjua i 1.100 ispitanika u Sjedinjenim Državama u dobi od 15 do 54 godine starosti, od kojih 88 posto posjeduje tablet. Svi su sebe opisali kao potrošaci sadržaja vijesti.
Istraživanje je takoder pokazalo da dvojica od tri vlasnika tableta koristi svoj uredaj dok rade neke druge stvari. Primjerice, koriste tablet dok gledaju televiziju ili provode vrijeme s prijateljima. Ovo je obicaj koji je cešci medu vlasnicima tableta koji svoj uredaj posjeduju dulje od sedam mjeseci. No, to i nije tako neobicno uzme li se u obzir da je mnoštvo aplikacija napravljeno s ciljem da se koristi dok se konzumira sadržaj na drugom uredaju, primjerice na televiziji.
Osim toga, ispitanici su skloniji da se o najnovijim vijestima informiraju od poznatih medijskih brendova, nego od tzv. "news agregatora", što je podatak koji ce BBC bez sumnje pokušati iskoristiti u pregovorima s oglašivacima.
Znacajan broj ispitanika takoder je izjavio da bi prije odustao od sporta (47%), kave (44%) ili Facebooka (44%) nego od aplikacija za vijesti na svojim tabletima.