Koncert Tamare Obrovac TransMediterranean Jazz Ensemblea koji se sinoć prvi put predstavio publici na tradicionalnom koncertu u Istarskom narodnom kazalištu - Gradskom kazalištu Pula bio je kombinacija energije i jedne beskrajne opuštenosti.
Na jednom od prošlih koncerata Tamara Obrovac opisala je ovaj prostor kao njen "dnevni boravak", a ovaj put su takve opaske bile suvišne jer se na njoj vidjelo da je opuštena kao i njenih pet mušketira među kojima su se preksinoć predstavila neka nova lica.
Uz već dobro poznate Žigu Goloba za kontrabasom te uvijek odlično raspoloženog bubnjara Krunoslava Levačića i pijanista i violonista Karena Asatriana, tu su bili i jedan Marokanac Brahim Dhour koji je svirao arapsku lutnju i violon kojeg je sam izradio te Austrijanac Wolfgang Puschnig sa saksofonom i flautom.
Dvije nove akvizicije Tamara nije štedjela ni držala u pozadini već ih je odmah gurnula u prvi plan. Puschnig je svoje veliko umijeće pokazao već u drugoj numeri, njegovoj skladbi "Cross culture" u kojoj je natjerao svoju flautu da "zapjeva", nakon čega je nastavio sa saksofonom.
Dhour je pak donio zvukove, ali i atmosferu arapskog, ili bolje rečeno pustinjskog Mediterana.
Tamarin koncert je, kao i uvijek, putovanje, karakteristično za majstore etno jazza. Krene od svoje regije i onda napravi jedan đir okolo. Započela je s pjesmom u kojoj se referirala na Krasnu zemlju i to "IstrArmenia" poručujući "Svakamo hoj, ali doma vajka doj", da bi službeni dio zaokružila s "Tango Istriando".
Iako je repertoar bio raznolik, dojma smo da je sinoć prevagnula ona intimnija strana Tamare i dečkiju, da su se baš potrudili da stvore što upečatljiviju, pak čak i sjetniju atmosferu, unatoč nekim bržim pjesmama.
Tamara nije samo jazzerica, zna odlično okrenuti i na blues kao npr. u "Sama bez tebe". (M. RADIĆ; snimio D. MEMEDOVIĆ)
CIJELI TEKST PROČITAJTE U TISKANOM IZDANJU.